Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - taką wiadomość umieścił Tiger Energy Drink na swoich głównych kanałach mediów społecznościowych. Czy to wystarczyło, żeby ukoić wzburzenie w sieci?
 Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję
/ screen Twitter
O sprawie pisaliśmy tutaj. Grafika zamieszczona na Instagramie "Tigera" 1 sierpnia pokazuje wyciągnięty środkowy palec z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Reklama wywołała oburzenie internautów i rozgłos w mediach, nie tylko społecznościowych.
 

Co ciekawe, Tiger zareagował dosyć szybko i umieścił w mediach społecznościowych przeprosiny. 



Wygląda jednak na to, że nie tak łatwo uspokoić wzburzenie internautów. Większość komentatorów wytyka producentowi napojów hipokryzję, ponieważ grafika widniała w sieci ponad tydzień, a została zdjęta dopiero w momencie rozpętania się burzy. Dodatkowo wyszło na jaw, że Tiger już parokrotnie publikował w sieci kontrowersyjne grafiki reklamowe, m.in nawiązujące do katastrofy pod Smoleńskiem czy katolickiego święta Bożego Ciała.
 
Czy przeprosiny wystarczą? Fala negatywnych komentarzy internautów wciąż się nie wyczerpuje, nie da się ukryć, że firma poniosła dzisiaj olbrzymie straty wizerunkowe. Rozwiązanie, jak Tiger może próbować się ratować podpowiedział Portal opinii Klubu Jagiellońskiego. Czy producentowi napojów energetycznych uda się z tego skandalu wyjść z twarzą, przekonamy się już niebawem. 

 
źródło: wirtualnemedia.pl, twitter, facebook

 

POLECANE
Iran wystrzelił rakiety w stronę Izraela z ostatniej chwili
Iran wystrzelił rakiety w stronę Izraela

W piątek po godz. 20 czasu polskiego Iran rozpoczął atak odwetowy na Izrael. W całym Izraelu obowiązują alarmy rakietowe.

Izrael zaatakował Iran. Polskie MSZ bije na alarm z ostatniej chwili
Izrael zaatakował Iran. Polskie MSZ bije na alarm

Polskie MSZ odradza wszelkie podróże do Izraela. Informuje też, że tymczasowo zamknięta jest przestrzeń powietrzna, a ruch lotniczy został wstrzymany.

Noc długich noży w Platformie Obywatelskiej Wiadomości
"Noc długich noży w Platformie Obywatelskiej"

Jak twierdzi Marcin Torz kilku radnych miejskich z Wrocławia może zostać wyrzuconych z Platformy Obywatelskiej.

Tȟašúŋke Witkó: Stan gry po Stambule tylko u nas
Tȟašúŋke Witkó: Stan gry po Stambule

Moi wspaniali Czytelnicy zapewne zwrócili uwagę, że z przestrzeni dyplomatyczno-medialnej zniknął – lub został zahibernowany i to dość dawno temu – pomysł wysłania europejskiego kontyngentu zbrojnego, którego zadaniem miałoby być rozdzielenie walczących wojsk rosyjskich i ukraińskich oraz strzeżenie pasa ziemi niczyjej, tworzącego strefę buforową pomiędzy zwaśnionymi stronami.

Już od 1 lipca rząd Tuska zaplanował potężne uderzenie w kieszenie Polaków Wiadomości
Już od 1 lipca rząd Tuska zaplanował potężne uderzenie w kieszenie Polaków

Od 1 lipca tego roku - po zakończeniu obowiązywania ustawy chroniącej odbiorców przed podwyżkami - realne wzrosty cen ciepła dotkną 56 proc. systemów ciepłowniczych. Ministerstwo Klimatu i Środowiska zapowiada przyspieszenie transformacji energetycznej.

Niepokojące doniesienia z granicy polsko-niemieckiej. Komunikat niemieckich służb z ostatniej chwili
Niepokojące doniesienia z granicy polsko-niemieckiej. Komunikat niemieckich służb

Niemiecka policja opublikowała kolejne raporty z granicy polsko-niemieckiej. 7 czerwca 2025 r. służby z Niemiec odesłały do Polski trzech Somalijczyków.

Nowy rozdział. Meghan Markle podzieliła się radosną nowiną z ostatniej chwili
"Nowy rozdział". Meghan Markle podzieliła się radosną nowiną

Meghan Markle rozwija markę As Ever. Teraz szykuje hotele i restauracje, by dzielić się swoją pasją do gotowania i gościnności – informuje The Sun.

Józef Stós - Więzień Pierwszego Transportu [Polaków] do KL Auschwitz Wiadomości
Józef Stós - Więzień Pierwszego Transportu [Polaków] do KL Auschwitz

Urodziłem się zbyt późno, by móc poznać byłych więźniów KL Auschwitz osobiście. Gdy zainteresowałem się tematyką obozową – z racji mojego miejsca zamieszkania – zdecydowana większość byłych więźniów była już starszymi osobami po osiemdziesiątce. Mimo wszystko, miałem jednak szczęście spotkać kilku z nich i porozmawiać.

Minister rządu Tuska wyraziła entuzjastyczne poparcie dla pakietu FitFor55 Wiadomości
Minister rządu Tuska wyraziła entuzjastyczne poparcie dla pakietu FitFor55

- Naprawdę zaczynamy dostrzegać wartość prawodawstwa takiego jak, Fit for 55 - powiedziała wiceminister klimatu i środowiska Urszula Zielińska podczas 10.edycji Globalnej Konferencji IEA w Brukseli.

Rosyjski samolot naruszył polską przestrzeń. Został przechwycony z ostatniej chwili
Rosyjski samolot naruszył polską przestrzeń. Został przechwycony

W piątek przed południem rosyjski samolot rozpoznawczy naruszył polską przestrzeń powietrzną nad Morzem Bałtyckim. Jak przekazało w komunikacie Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, samolot został przechwycony przez parę dyżurną brytyjskich myśliwców i opuścił polską przestrzeń.

REKLAMA

Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - taką wiadomość umieścił Tiger Energy Drink na swoich głównych kanałach mediów społecznościowych. Czy to wystarczyło, żeby ukoić wzburzenie w sieci?
 Nie milkną echa skandalicznej reklamy Tigera. Firma przeprasza, internauci wytykają hipokryzję
/ screen Twitter
O sprawie pisaliśmy tutaj. Grafika zamieszczona na Instagramie "Tigera" 1 sierpnia pokazuje wyciągnięty środkowy palec z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Reklama wywołała oburzenie internautów i rozgłos w mediach, nie tylko społecznościowych.
 

Co ciekawe, Tiger zareagował dosyć szybko i umieścił w mediach społecznościowych przeprosiny. 



Wygląda jednak na to, że nie tak łatwo uspokoić wzburzenie internautów. Większość komentatorów wytyka producentowi napojów hipokryzję, ponieważ grafika widniała w sieci ponad tydzień, a została zdjęta dopiero w momencie rozpętania się burzy. Dodatkowo wyszło na jaw, że Tiger już parokrotnie publikował w sieci kontrowersyjne grafiki reklamowe, m.in nawiązujące do katastrofy pod Smoleńskiem czy katolickiego święta Bożego Ciała.
 
Czy przeprosiny wystarczą? Fala negatywnych komentarzy internautów wciąż się nie wyczerpuje, nie da się ukryć, że firma poniosła dzisiaj olbrzymie straty wizerunkowe. Rozwiązanie, jak Tiger może próbować się ratować podpowiedział Portal opinii Klubu Jagiellońskiego. Czy producentowi napojów energetycznych uda się z tego skandalu wyjść z twarzą, przekonamy się już niebawem. 

 
źródło: wirtualnemedia.pl, twitter, facebook


 

Polecane
Emerytury
Stażowe