Bar przeprasza za nieobsłużenie prolajferów. Szkoda, że nie wspomina o tym, dlaczego nie zostali obsłużeni

- Oświadczenie
W dniu 20. września 2020 roku w jednym z naszych lokali Goście nie zostali obsłużeni przez pracownika. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jesteśmy dla wszystkich.
Zachowanie pracownika odbiega od standardów naszych restauracji. Stanowczo chcemy podkreślić, że takie zachowanie było błędem. Przepraszamy wszystkich, którzy zostali lub poczuli się dotknięci zdarzeniem.
Każda zatrudniona osoba przed przystąpieniem do pracy otrzymuje materiały dotyczące zasad obsługi Klienta. Z uwagi na zaistniałą sytuację, przeprowadzimy dodatkowe szkolenia dotyczące standardów działań w lokalach.
Nie kwestionujemy prawa naszych pracowników do własnych poglądów, a jednocześnie podkreślamy, że wszyscy Goście mają prawo być obsłużonymi. Zgodnie z naszą misją: Jesteśmy dla wszystkich.
Marcin Suski
Menadżer ds. Sieci Krowarzywa
- może tylko trochę szkoda, że nie wspomina o powodach nieobsłużenia klientów
Oświadczenie W dniu 20. września 2020 roku w jednym z naszych lokali Goście nie zostali obsłużeni przez pracownika....
Opublikowany przez Krowarzywa Czwartek, 24 września 2020
/k