loading
Proszę czekać...
Paweł Szopa [RedIsBad]: "Doprowadziliśmy do furii CNN i frustrujemy politycznie poprawne kampusy"
Opublikowano dnia 12.01.2019 12:13
Szef patriotycznej marki Red Is Bad zwrócił uwagę na atak, jaki przypuściła na tzw. odzież tożsamościową amerykańska lewicowa stacja CNN.

YT, print screen


Zobaczcie do czego doprowadziliście, że pozostajecie wierni marce Red Is Bad :) Doprowadziliśmy do furii CNN i frustrujemy politycznie poprawne amerykańskie kampusy jak Princeton. 2019 wspaniale rozpoczęty

- napisał Szopa.
 

Trwały obraz rasistowskiego skinheada, z jego charakterystyczną ogoloną głową, czarnymi butami bojowymi i kurtką bomberką, zniknął.

Jego miejsce zajmuje fragmentaryczny zestaw popularnych stylów i marek streetwearowych, które wykorzystują zakodowane symbole i komunikaty, aby wprowadzić ekstremalną politykę rynkową, zamieniając koszulki i bluzy z kapturem w chodzące billboardy (…) Szczególnie popularne w Europie Wschodniej i Rosji, odzież jest często wysokiej jakości, a same T-shirty kosztują nawet 35 USD

- pisze CNN.

 
adg

źródło: TT, cnn.com

Wydarzenia
więcej
Opinie
więcej
Najnowszy numer
Związek
więcej
Wideo Adam Andruszkiewicz [K'15]: Głosowałem w obronie ministra Macierewicza i już tłumaczę dlaczego
Blogi
avatar
dr Piotr
Łysakowski

[Tylko u nas] dr Piotr Łysakowski: Polsko-niemieckie obrazki. Tak było
Po raz kolejny piszę o tym co widziałem i co w jakiś sposób rzutuje na nasze dzisiaj – nie o sobie.
avatar
Jerzy
Bukowski

Jerzy Bukowski: Owsiak to nie Chrystus
Mam nadzieję, że prof. Dobroczyński szybko opamięta się i przyzna, że znacznie przebrał miarę, jaką wyznacza bycie naukowcem, a szczególnie psychologiem.
avatar
Jerzy
Bukowski

Jerzy Bukowski: Czy partie solidarnie zrezygnują z walki o prezydenturę Gdańska?
Z nadzieją czekam na ich wypowiedzi w tej sprawie.

Drogi Użytkowniku,

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem, przeglądanie Serwisu z otwartym komunikatem) bez zmian ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na:
• przetwarzanie danych osobowych przez Tysol Sp. z o.o. i naszych zaufanych partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć, niezależnie od zgód wyrażonych na pozostałe rodzaje przetwarzania danych. Dowiedz się więcej o zgodzie marketingowej w naszej Polityce prywatności / Cofnij zgodę.

• na zapisywanie plików cookies w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ten rodzaj plików cookies pozwala nam na dopasowanie treści dostępnych w Serwisie do Twoich preferencji, utrzymywania sesji po zalogowaniu oraz zapewnienia optymalnej funkcjonalności Serwisu. Więcej o plikach cookies i sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych dowiesz się w naszej Polityce prywatności.