Duży spadek popularności show Wojewódzkiego. Flagowy program TVN stracił kilkaset tys. widzów

Nową serię z Kubą Wojewódzkim można oglądać na antenie TVN co wtorek od 1 września. Pierwsze trzy odcinki oglądało średnio 671 tys. osób, co stanowi 8,57 proc. udziału wśród wszystkich telewidzów - tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, na których opiera się publikacja "Wirtualnych Mediów". I choć TVN ciągle jest liderem rynku telewizyjnego w paśmie programu Wojewódzkiego, trudno nie zauważyć olbrzymiego spadku popularności show - w ubiegłym roku trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 1,04 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,56 proc. Oglądalność programu zatem spadła aż o 370 tys. osób.
Drugie miejsce w paśmie zajął Polsat z programem "Love Island" - 5,27 proc. udziału, trzecie - TVP 2 z serialem "Czerwona królowa" i filmami dokumentalnymi - 4,83 proc., zaś czwarte miejsce przypadło TVP 1 „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 4,39 proc.