Wielka awaria w PKP Intercity. Zniknęły bilety
W piątek rano doszło do awarii systemu sprzedaży biletów w PKP Intercity. Nie można było ani zalogować się do aplikacji przewoźnika oraz ani kupić przez nią biletów. Przed godziną 9 awaria została usunięta
– poinformował w Polsat News rzecznik prasowy PKP Intercity Maciej Dutkiewicz.
Wielka awaria w PKP Intercity. Zniknęły bilety
Przepraszamy pasażerów za tę usterkę, która trwała niecałą godzinę
– powiedział rzecznik.
Jeśli ktoś jeszcze poszukuje swojego biletu w aplikacji bądź nie może się zalogować, proszę powtórzyć całą operację jeszcze raz
– instruował przedstawiciel PKP.
– To nie był atak hakerski. To była usterka podczas konserwacji systemu, taką informację dostałem od zespołu IT
– dodał Dutkiewicz.
Podróżni, którzy nie zdążyli ściągnąć biletu z aplikacji mobilnej albo przez e-mail, mogli zakupić bilet w kasie biletowej lub biletomacie, a poprzedni zareklamować.
- Dramat polskiej gwiazdy. Przeżyła ogromną tragedię
- Niezwykłe doniesienia z Pałacu Buckingham. W sieci lawina gratulacji