Salon24 ma nowego właściciela
Jak czytamy na stronie portalu, Jastrzębowski – właściciel Web Content Media sp. z o.o., do której należy portal Salon24.pl sprzedał udziały spółki Janowi Peńsko, współwłaścicielowi agencji marketingu sportowego i-Sport. Redaktorem naczelnym portalu pozostaje Piotr Paciorek.
Czytaj również: Ukraina: Siedem osób zginęło, setka rannych po atakach Rosji na Charków
"Potrzebna nowa energia"
W opublikowanym komentarzu Jastrzębowski przekazał, że "Piotr Paciorek razem z zespołem Salon24 wykonali przez ostatnie trzy lata gigantyczną pracę".
Odnieśliśmy sukces, zostaliśmy zauważeni przez rynek i czytelników. Wyniki Salonu24 są imponujące, ale nadszedł czas, żeby jego prezesem i właścicielem został ktoś z nową energią, nowymi pomysłami i nowymi kompetencjami. Cieszę się, że serwis przejmuje osoba młoda i doświadczona jednocześnie, człowiek z szerokimi horyzontami i głodny sukcesu. Jan Peńsko jest w moim przekonaniu gwarantem dalszego rozwoju tego projektu
– powiedział Jastrzębowski.
Nowy właściciel zabiera głos
Jan Peńsko to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu złożonymi projektami biznesowymi na poziomie krajowym i międzynarodowym. Jest byłym sportowcem, współwłaścicielem agencji marketingu sportowego i-Sport. Jak podkreśla, Salon24.pl nie przestanie być miejscem, gdzie każdy może wyrazić swoje opinie i dzielić się przemyśleniami.
Chcę wrócić do tej idei, ale w nowoczesnej, dynamicznej formie – otwierając redakcję na naszą społeczność. Moim celem jest, aby każdy z naszych czytelników, który stworzy wartościowy i merytoryczny tekst, miał realną możliwość opublikowania go na naszej stronie głównej. Mamy niezliczone przykłady, gdzie praca internautów przyniosła niesamowite efekty. Chcemy wykorzystać ten potencjał na pełną skalę. Salon24 ma być platformą, która oddaje głos zarówno ekspertom, jak i zwykłym ludziom. Każdy punkt widzenia znajdzie swoje miejsce, umożliwiając odbiorcom samodzielne wyrobienie sobie opinii na każdy temat
– mówi Peńsko i zapowiada walkę o pierwsze miejsce wśród serwisów, które piszą o Polsce lokalnej, samorządowej.
Zgodnie z naszym motto “działaj lokalnie, informuj centralnie”, chcę uwypuklić osiągnięcia i wyzwania lokalnych społeczności, doceniając inicjatywy, które często są pomijane przez mainstreamowe media. Pokażemy naszym odbiorcom inspirujące przykłady dobrych praktyk z całej Polski, mobilizując innych do działania. Jednocześnie, nie zawahamy się, aby piętnować patologie, które często są wyciszane na lokalnym poziomie. Salon24 będzie platformą zarówno dla tych, którzy zasługują na uznanie, jak i dla tych, którzy potrzebują wsparcia w walce z nadużyciami
– podsumował nowy właściciel Salonu24.
Czytaj także: Prezydent Zełenski zdecydował. Ważny dowódca odwołany