Ministerstwo Klimatu unieważnia przetarg dot. energetyki jądrowej: „Nieprzyznanie środków”
Ministerstwo Klimatu i Środowiska unieważnia przetarg
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zdecydowało o unieważnieniu przetargu dotyczącego przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na temat energetyki jądrowej. Powodem tej decyzji było nieprzyznanie resortowi środków publicznych.
Zasada niezależności dozoru jądrowego
Jak informuje serwis press.pl, zgodnie z obowiązującym prawem ministerstwo może prowadzić działania związane z komunikacją na temat bezpieczeństwa jądrowego, jednak nie może promować wykorzystania promieniowania jonizującego, w tym energetyki jądrowej, ze względu na zasadę niezależności dozoru jądrowego.
Jakie firmy brały udział w przetargu?
Portal podaje, że do przetargu zgłosiły się następujące firmy:
- Five Media,
- MSL Group,
- Fabryka Komunikacji Społecznej,
- Media Group,
- Partner of Promotion z Grupą Eskadra,
- Aplan Media z Euvic Media,
- Trygon z Dsk,
- CreativeHarder.
Ministerstwo planowało przeznaczyć na tę kampanię 4,8 mln zł.