[SONDAŻ] Własność mediów ma znaczenie? „Szczególnie mocno są o tym przekonani wyborcy KO”
![[SONDAŻ] Własność mediów ma znaczenie? „Szczególnie mocno są o tym przekonani wyborcy KO”](https://www.tysol.pl/imgcache/750x530/c//uploads/cropit/1610185427c6e7708bc4b8f61ac485dd4e03729334e8c68bfbeeef79d7e086621990bd6f97.jpg)
„Czy według Pani/Pana na sposób informowania i wydźwięk podawanych informacji ma wpływ to, do kogo należą media, np. telewizja, radio, prasa, portale internetowe?” – brzmiało pytanie zadane Polakom przez pracownię Social Changes.
Na tak zadane pytanie twierdząco odpowiedziało aż 76 proc. pytanych, z czego 43 proc. odpowiedziało „zdecydowanie tak”, a 33 proc. „raczej tak”.
Przeciwnego zdania było 8 proc. respondentów. 2 proc. wybrało odpowiedź „zdecydowanie nie”, zaś 6 proc. „raczej nie”.
„Przekonanie o znaczeniu własności w mediach podziela 75 proc. wyborców Zjednoczonej Prawicy i aż 87 proc. wyborców Zjednoczonej Koalicji” – zwraca uwagę portal wPolityce.pl.