Sklep Dino nt. pracownicy w maseczce z napisem "J...ć PiS": "Przepraszamy"

Jest odpowiedź na moje wystąpienie do większościowego udziałowca DINO.
Wierzę, że podobne praktyki nie będą już miały miejsca. Przeprosiny, które traktuję jako przeprosiny wszystkich, którzy poczuli się urażeni przyjmuję i traktuję sprawę, jako zamkniętą
- napisał poseł Mosiński.
Pragniemy zapewnić, iż w spółce DINO Polska S.A. staramy się, aby miejsce pracy, było miejscem wolnym od manifestowania oraz zajmowania indywidualnego stanowiska w sprawie jakichkolwiek wydarzeń politycznych, społecznych czy gospodarczych
- pisze specjalistka od CSR i komunikacji Iga Brajer.
... zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu w celu podjęcia interwencji
- dodaje.
Jeśli w jakikolwiek sposób poczuł się Pan urażony bądź dotknięty zaistniałą sytuację - przepraszamy
- stwierdza.
Jest odpowiedź na moje wystąpienie do większościowego udziałowca #DINO 👇👇👇. Wierzę, że podobne praktyki nie będą już miały miejsca. Przeprosiny, które traktuję jako przeprosiny wszystkich, którzy poczuli się urażeni przyjmuję i traktuję sprawę, jako zamkniętą.@tvpinfo pic.twitter.com/TG45RWky2U
— Jan Mosiński (@MosinskiJan) January 3, 2021