NFZ: Udostępniliśmy „czatbota” odpowiadającego na pytania dotyczące koronawirusa

Uruchomiono też czatbota, czyli program do konwersacji na bazie sztucznej inteligencji, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania.
"Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej, aby rozpocząć rozmowę. Wersję głosową bota testujemy na infolinii TIP” - napisał prezes NFZ.
Na portalu https://t.co/uHxezEAVzu udostępniliśmy czatbot’a odpowiadającego na pytania dotyczące #koronowirus Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej aby rozpocząć rozmowę. Wersje głosową bot’a testujemy na infolinii #TIP pic.twitter.com/KXteWDyDFx
— Adam Niedzielski (@a_niedzielski) March 22, 2020
Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590.
Źródło: PAP
