Awaria sieci Plus. Jest nowy komunikat

Co musisz wiedzieć?
- W czwartek około godz. 9 w sieci Plus wystąpiły problemy z wykonywaniem połączeń.
- Liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector przekroczyła 7 tys.
- Około godz. 13 Plus poinformował, że usługi wróciły do prawidłowego działania.
Awaria sieci Plus
W czwartek 23 października tuż po godz. 9 użytkownicy sieci Plus zaczęli masowo zgłaszać problemy związane z wykonywaniem połączeń. Zwrócono uwagę, że internet mobilny pozostawał dostępny i działał prawidłowo.
Tysiące zgłoszeń
Serwis Downdetector potwierdzał rosnącą liczbę zgłoszeń, która w pewnym momencie przekraczała nawet 7 tys. Po godz. 11 liczba zgłaszanych problemów zaczęła spadać.
- Komunikat dla woj. łódzkiego
- Komunikat dla mieszkańców woj. lubelskiego
- Komunikat dla mieszkańców woj. małopolskiego
- Kościół i świat wspominają dziś Jana Pawła II
- Komunikat dla mieszkańców woj. mazowieckiego
- Niepokojące doniesienia z granicy. Komunikat Straży Granicznej
- Leon XIV pobłogosławił kamień węgielny pod Muzeum bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Okopach
- Prezydent Nawrocki jak James Bond, a Trzaskowski zaliczył wpadkę. "Co za Shrek"
- Włosi przejmują władzę w niemieckim gigancie medialnym. Niemcy odsunięci od sterów
- Łukasz Pawłowski (OGB): Zaraz wyborcy dadzą władzy czerwoną kartkę i to taką, że się wszyscy zdziwimy
Komunikat Plusa
Tuż po godz. 13 Oktawia Chołuj z Polkomtela poinformowała naszą redakcję, że sieć komórkowa działa już prawidłowo. Zapewne niebawem dowiemy się więcej o szczegółach usterki.
"Po chwilowych trudnościach z dostępem do niektórych usług problem został rozwiązany. Wszystkie funkcje powinny działać prawidłowo" – czytamy w komunikacie.