Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery

Amerykański serwis magazynu "The Hollywood Reporter" informuje, iż Warner Bros. Discovery mianuje nowych szefów sprzedaży reklam w USA. Podkreślono, że dzieje się to w "krytycznym" dla firmy momencie.
Logo TVN Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery
Logo TVN / screen YT

USA: Zmiany w Warner Bros. Discovery

Jak czytamy, nowymi prezesami ds. sprzedaży reklam w USA zostali Ryan Gould i Robert Voltaggio. Zastąpili oni dotychczasowego prezesa Jona Steinlaufa, szefa sprzedaży reklam Warner Bros Discovery, który ogłosił plany opuszczenia firmy pod koniec 2024 roku.

Voltaggio dołączył do Discovery w 2005 roku w dziale sprzedaży reklam i awansował na szefa działu przychodów i operacji w 2019 roku, pełniąc tę funkcję do czasu obecnego awansu. Z kolei Gould dołączył do studia w 2012 roku.

Gould i Voltaggio będą nadzorować portfolio sprzedaży studia zarówno dla sieci, jak i transmisji strumieniowych, w tym sportu, wiadomości, partnerstw z klientami i sprzedaży cyfrowej. Będą podlegać dyrektorowi ds. przychodów i strategii Bruce’owi Campbellowi, który w oświadczeniu powiedział, że awansowanie z wewnątrz studia ma sens, "biorąc pod uwagę szybko ewoluujący rynek reklamowy"

– podaje The Hollywood Reporter.

Krytyczny moment 

Jak podkreślił dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, "zmiany te będą transformacyjne dla działalności firmy". Z kolei The Hollywood Reporter akcentuje, że wymienienie Steinlaufa na stanowisku szefa sprzedaży reklam następuje w "krytycznym dla branży telewizyjnej momencie".

Platformy strumieniowego przesyłania wideo (w tym WBD’s Max) w ostatnich latach zaczęły zajmować się reklamą, częściowo w celu zrównoważenia spadków w telewizji linearnej

– podsumowano.

Nerwowo w TVN

Nie ustają spekulacje na temat sprzedaży jednej z największych, a jednocześnie najbardziej zaangażowanych politycznie stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Jednym z powodów jest sytuacja właściciela stacji, amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery. 

Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.

WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu

– napisała w liście Katarzyna Kieli.

Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.

Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi

– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.

W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.

Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni

– zapewniła Kieli.

Sprzedaż TVN

Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.

Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.

Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji. 

Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.

Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego.


 

POLECANE
Jacek Sasin dla Tysol.pl: Przeciwko Karolowi Nawrockiemu był w tej kampanii cały aparat państwa tylko u nas
Jacek Sasin dla Tysol.pl: "Przeciwko Karolowi Nawrockiemu był w tej kampanii cały aparat państwa"

- Przeciwko Karolowi Nawrockiemu był w tej kampanii cały aparat państwa - powiedział w rozmowie z portalem Tysol.pl poseł PiS Jacek Sasin.

Wybory prezydenckie 2025. Szef OGB: Game over z ostatniej chwili
Wybory prezydenckie 2025. Szef OGB: Game over

Z badania late poll pracowni Ipsos oraz OGB wynika, że Karol Nawrocki zdobył 50,70 proc. głosów w drugiej turze wyborów prezydenckich. Szef pracowni OGB Łukasz Pawłowski pisze krótko: "Game over".

Dr Karol Nawrocki dla Tysol.pl: Dziękuję Solidarności, że była ze mną do końca tylko u nas
Dr Karol Nawrocki dla Tysol.pl: Dziękuję "Solidarności", że była ze mną do końca

- Pozdrawiam "Solidarność" i dziękuję, że była ze mną do końca - powiedział dr Karol Nawrocki portalowi Tysol.pl.

Nawrocki przed Trzaskowskim. Są wyniki late poll z ostatniej chwili
Nawrocki przed Trzaskowskim. Są wyniki late poll

Z badania late poll pracowni Ipsos Karol Nawrocki zdobył 50,70 proc. głosów, a Rafał Trzaskowski 49,30 proc. Taki sam wynik late poll podała także pracownia OGB.

Mateusz Morawiecki dla Tysol.pl: Poparcie Solidarności miało bardzo duże znaczenie w tych wyborach tylko u nas
Mateusz Morawiecki dla Tysol.pl: Poparcie "Solidarności" miało bardzo duże znaczenie w tych wyborach

- Poparcie "Solidarności" miało bardzo duże znaczenie w tych wyborach - powiedział w rozmowie z portalem Tysol.pl Mateusz Morawiecki, były premier, przewodniczący Partii Europejskich Konserwatystów i Reformatorów.

Wybory prezydenckie 2025. Tak głosowali Polacy w Kanadzie z ostatniej chwili
Wybory prezydenckie 2025. Tak głosowali Polacy w Kanadzie

W niedzielę o godz. 21 zakończyła się druga tura wyborów prezydenckich w Polsce. Jak głosowali Polacy mieszkający w Kanadzie?

Wybory prezydenckie 2025. Tak głosowali Polacy w USA z ostatniej chwili
Wybory prezydenckie 2025. Tak głosowali Polacy w USA

Karol Nawrocki otrzymał 56,6 proc. głosów Polaków przebywających w Stanach Zjednoczonych, a Rafał Trzaskowski 43,35 proc. - wynika z opublikowanych rezultatów na stronie Państwowej Komisji Wyborczej. Głosowała rekordowa liczba 49 tys. osób.

Wybory prezydenckie 2025. Tak zagłosowali młodzi z ostatniej chwili
Wybory prezydenckie 2025. Tak zagłosowali młodzi

Najmłodsi wyborcy (w wieku 18-29 lat) wybrali Karola Nawrockiego – kandydat popierany przez PiS zdobył 51,9 proc. poparcia, a Rafał Trzaskowski 48,1 proc. – wynika z badania exit poll Ipsos.

Piłkarze Wisły Płock awansowali do ekstraklasy Wiadomości
Piłkarze Wisły Płock awansowali do ekstraklasy

Piłkarze Wisły Płock pokonali u siebie Miedź Legnica 2:0 w finale barażowym i awansowali do ekstraklasy. Wcześniej bezpośrednią promocję z 1. ligi wywalczyły Arka Gdynia i Bruk-Bet Termalica Nieciecza. "Nafciarze" wracają na najwyższy poziom po dwóch latach.

Wybory prezydenckie 2025. Jak głosowano w województwach? z ostatniej chwili
Wybory prezydenckie 2025. Jak głosowano w województwach?

Są wyniki exit poll pracowni Ipsos oraz Ogólnopolskiej Grupy Badawczej. Wynika z nich, że Rafał Trzaskowski wygrał z Karolem Nawrockim. Jak głosowano w poszczególnych województwach?

REKLAMA

Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery

Amerykański serwis magazynu "The Hollywood Reporter" informuje, iż Warner Bros. Discovery mianuje nowych szefów sprzedaży reklam w USA. Podkreślono, że dzieje się to w "krytycznym" dla firmy momencie.
Logo TVN Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery
Logo TVN / screen YT

USA: Zmiany w Warner Bros. Discovery

Jak czytamy, nowymi prezesami ds. sprzedaży reklam w USA zostali Ryan Gould i Robert Voltaggio. Zastąpili oni dotychczasowego prezesa Jona Steinlaufa, szefa sprzedaży reklam Warner Bros Discovery, który ogłosił plany opuszczenia firmy pod koniec 2024 roku.

Voltaggio dołączył do Discovery w 2005 roku w dziale sprzedaży reklam i awansował na szefa działu przychodów i operacji w 2019 roku, pełniąc tę funkcję do czasu obecnego awansu. Z kolei Gould dołączył do studia w 2012 roku.

Gould i Voltaggio będą nadzorować portfolio sprzedaży studia zarówno dla sieci, jak i transmisji strumieniowych, w tym sportu, wiadomości, partnerstw z klientami i sprzedaży cyfrowej. Będą podlegać dyrektorowi ds. przychodów i strategii Bruce’owi Campbellowi, który w oświadczeniu powiedział, że awansowanie z wewnątrz studia ma sens, "biorąc pod uwagę szybko ewoluujący rynek reklamowy"

– podaje The Hollywood Reporter.

Krytyczny moment 

Jak podkreślił dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, "zmiany te będą transformacyjne dla działalności firmy". Z kolei The Hollywood Reporter akcentuje, że wymienienie Steinlaufa na stanowisku szefa sprzedaży reklam następuje w "krytycznym dla branży telewizyjnej momencie".

Platformy strumieniowego przesyłania wideo (w tym WBD’s Max) w ostatnich latach zaczęły zajmować się reklamą, częściowo w celu zrównoważenia spadków w telewizji linearnej

– podsumowano.

Nerwowo w TVN

Nie ustają spekulacje na temat sprzedaży jednej z największych, a jednocześnie najbardziej zaangażowanych politycznie stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Jednym z powodów jest sytuacja właściciela stacji, amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery. 

Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.

WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu

– napisała w liście Katarzyna Kieli.

Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.

Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi

– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.

W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.

Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni

– zapewniła Kieli.

Sprzedaż TVN

Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.

Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.

Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji. 

Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.

Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe