Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery

Amerykański serwis magazynu "The Hollywood Reporter" informuje, iż Warner Bros. Discovery mianuje nowych szefów sprzedaży reklam w USA. Podkreślono, że dzieje się to w "krytycznym" dla firmy momencie.
Logo TVN Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery
Logo TVN / screen YT

USA: Zmiany w Warner Bros. Discovery

Jak czytamy, nowymi prezesami ds. sprzedaży reklam w USA zostali Ryan Gould i Robert Voltaggio. Zastąpili oni dotychczasowego prezesa Jona Steinlaufa, szefa sprzedaży reklam Warner Bros Discovery, który ogłosił plany opuszczenia firmy pod koniec 2024 roku.

Voltaggio dołączył do Discovery w 2005 roku w dziale sprzedaży reklam i awansował na szefa działu przychodów i operacji w 2019 roku, pełniąc tę funkcję do czasu obecnego awansu. Z kolei Gould dołączył do studia w 2012 roku.

Gould i Voltaggio będą nadzorować portfolio sprzedaży studia zarówno dla sieci, jak i transmisji strumieniowych, w tym sportu, wiadomości, partnerstw z klientami i sprzedaży cyfrowej. Będą podlegać dyrektorowi ds. przychodów i strategii Bruce’owi Campbellowi, który w oświadczeniu powiedział, że awansowanie z wewnątrz studia ma sens, "biorąc pod uwagę szybko ewoluujący rynek reklamowy"

– podaje The Hollywood Reporter.

Krytyczny moment 

Jak podkreślił dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, "zmiany te będą transformacyjne dla działalności firmy". Z kolei The Hollywood Reporter akcentuje, że wymienienie Steinlaufa na stanowisku szefa sprzedaży reklam następuje w "krytycznym dla branży telewizyjnej momencie".

Platformy strumieniowego przesyłania wideo (w tym WBD’s Max) w ostatnich latach zaczęły zajmować się reklamą, częściowo w celu zrównoważenia spadków w telewizji linearnej

– podsumowano.

Nerwowo w TVN

Nie ustają spekulacje na temat sprzedaży jednej z największych, a jednocześnie najbardziej zaangażowanych politycznie stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Jednym z powodów jest sytuacja właściciela stacji, amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery. 

Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.

WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu

– napisała w liście Katarzyna Kieli.

Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.

Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi

– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.

W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.

Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni

– zapewniła Kieli.

Sprzedaż TVN

Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.

Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.

Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji. 

Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.

Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego.


 

POLECANE
Niemieckie władze ukarały klub fitness, który odmówił transseksualiście prawa do rozbierania się przy kobietach tylko u nas
Niemieckie władze ukarały klub fitness, który odmówił transseksualiście prawa do rozbierania się przy kobietach

Najpierw chciał uciszyć twórców podcastu, którzy nazwali go – poprawnie! - mężczyzną. Potem zaczął konkurować w sporcie przeciwko kobietom. Teraz transseksualista z Niemiec domaga się kary dla klubu fitness, który nie pozwolił mu podglądać nagich kobiet pod prysznicem.

Atak na Uniwersytecie Warszawskim. Nowy komunikat prokuratury Wiadomości
Atak na Uniwersytecie Warszawskim. Nowy komunikat prokuratury

- Podejrzany o zabójstwo pracownicy UW Mieszko R. przyznał się do popełnienia zarzucanych mu czynów - poinformował prokurator Piotr Antoni Skiba.

Mec. Michał Skwarzyński: Adam Bodnar nie dopilnował aby orzeczenie o własności mieszkania zostało ujawnione w Księdze Wieczystej tylko u nas
Mec. Michał Skwarzyński: Adam Bodnar nie dopilnował aby orzeczenie o własności mieszkania zostało ujawnione w Księdze Wieczystej

Kwestia mieszkania na ulicy Wąwozowej w Warszawie i braku jego wykazania w oświadczeniu majątkowym wzbudziła poruszenie opinii publicznej. Nie powinno to dziwić i zapewne nikogo nie dziwi. Wszak sprawa dotyczy Adama Bodnara człowieka o najwyższym, swego czasu poziomie zaufania co do jego profesjonalizmu, wiedzy, walorów moralnych etc.

Prezydent Andrzej Duda po wyborze nowego papieża: To poruszający moment Wiadomości
Prezydent Andrzej Duda po wyborze nowego papieża: To poruszający moment

- To moment głęboko poruszający dla wspólnoty Kościoła katolickiego - napisał prezydent Andrzej Duda po wyborze nowego papieża Leona XIV.

Jest nowy sondaż prezydencki Wiadomości
Jest nowy sondaż prezydencki

W najnowszym sondażu pracowni Atlas Intel na pierwszym miejscu znalazł się kandydat na prezydenta Karol Nawrocki z poparciem 29,1 proc. ankietowanych.

Jest reakcja Donalda Trumpa na wybór nowego papieża Wiadomości
Jest reakcja Donalda Trumpa na wybór nowego papieża

- Nie mogę doczekać się spotkania z papieżem Leonem XIV - napisał prezydent USA Donald Trump komentując wybór nowego papieża.

Szef holenderskiego wywiadu: To wtedy Rosja może uderzyć w NATO Wiadomości
Szef holenderskiego wywiadu: To wtedy Rosja może uderzyć w NATO

Rosja może być gotowa do wojny z NATO w ciągu roku od zakończenia wojny na Ukrainie – ostrzega szef holenderskiego wywiadu wojskowego.

Biały dym nad Kaplicą Sykstyńską. Kardynałowie wybrali papieża pilne
Biały dym nad Kaplicą Sykstyńską. Kardynałowie wybrali papieża

Po godz. 18 nad Kaplicą Sykstyńska pojawił się biały dym. To oznacza, że kardynałowie wybrali nowego papieża.

Nowy sondaż prezydencki z ostatniej chwili
Nowy sondaż prezydencki

Rafał Trzaskowski uzyskałby w wyborach 32,2 proc. głosów, Karol Nawrocki - 22,7 proc., Sławomir Mentzen - 13,5 proc., a Szymon Hołownia - 8,3 proc. głosów - wynika z sondażu Pollster dla "Super Expressu".

Komunikat dla mieszkańców Warszawy z ostatniej chwili
Komunikat dla mieszkańców Warszawy

W weekend tramwajarze dokończą asfaltowanie ulicy Belwederskiej pomiędzy Chełmską i Gagarina. Prace będą prowadzone także na skrzyżowaniu z Gagarina. Roboty rozpoczną się w czwartek w nocy.

REKLAMA

Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery

Amerykański serwis magazynu "The Hollywood Reporter" informuje, iż Warner Bros. Discovery mianuje nowych szefów sprzedaży reklam w USA. Podkreślono, że dzieje się to w "krytycznym" dla firmy momencie.
Logo TVN Zmiany personalne w krytycznym momencie właściciela TVN Warner Bros. Discovery
Logo TVN / screen YT

USA: Zmiany w Warner Bros. Discovery

Jak czytamy, nowymi prezesami ds. sprzedaży reklam w USA zostali Ryan Gould i Robert Voltaggio. Zastąpili oni dotychczasowego prezesa Jona Steinlaufa, szefa sprzedaży reklam Warner Bros Discovery, który ogłosił plany opuszczenia firmy pod koniec 2024 roku.

Voltaggio dołączył do Discovery w 2005 roku w dziale sprzedaży reklam i awansował na szefa działu przychodów i operacji w 2019 roku, pełniąc tę funkcję do czasu obecnego awansu. Z kolei Gould dołączył do studia w 2012 roku.

Gould i Voltaggio będą nadzorować portfolio sprzedaży studia zarówno dla sieci, jak i transmisji strumieniowych, w tym sportu, wiadomości, partnerstw z klientami i sprzedaży cyfrowej. Będą podlegać dyrektorowi ds. przychodów i strategii Bruce’owi Campbellowi, który w oświadczeniu powiedział, że awansowanie z wewnątrz studia ma sens, "biorąc pod uwagę szybko ewoluujący rynek reklamowy"

– podaje The Hollywood Reporter.

Krytyczny moment 

Jak podkreślił dyrektor ds. przychodów i strategii Bruce Campbell, "zmiany te będą transformacyjne dla działalności firmy". Z kolei The Hollywood Reporter akcentuje, że wymienienie Steinlaufa na stanowisku szefa sprzedaży reklam następuje w "krytycznym dla branży telewizyjnej momencie".

Platformy strumieniowego przesyłania wideo (w tym WBD’s Max) w ostatnich latach zaczęły zajmować się reklamą, częściowo w celu zrównoważenia spadków w telewizji linearnej

– podsumowano.

Nerwowo w TVN

Nie ustają spekulacje na temat sprzedaży jednej z największych, a jednocześnie najbardziej zaangażowanych politycznie stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Jednym z powodów jest sytuacja właściciela stacji, amerykańskiego koncernu Warner Bros. Discovery. 

Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.

WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu

– napisała w liście Katarzyna Kieli.

Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.

Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi

– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.

W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.

Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni

– zapewniła Kieli.

Sprzedaż TVN

Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.

Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.

Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji. 

Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.

Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego.



 

Polecane
Emerytury
Stażowe