TVN zaskoczył kibiców podczas transmisji skoków. Tego w TVP nigdy nie było

W sobotę wystartował pierwszy w tym sezonie konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich. Skoczkowie rywalizowali w Niżnym Tagile w Rosji. Dla polskich kibiców nowością jest jednak to, że po latach ta dyscyplina nie jest transmitowana przez Telewizję Polską.
Po tym jak grupa Discovery nie odsprzedała sublicencji TVP na Puchar Świata w skokach narciarskich, rywalizację polskich skoczków możemy oglądać w Eurosporcie oraz… TVN. Już podczas pierwszego konkursu pojawiło się niezłe zdziwienie wśród fanów skoków narciarskich.
CZYTAJ TAKŻE: Rewelacyjny skok Kamila Stocha w drugiej serii! Słaby występ reszty polskich skoczków
„Stacja może podpaść fanom”
„W pierwszej serii zawsze jest krótka przerwa po 30 skoczkach. Wtedy prezentowana jest aktualna klasyfikacja zawodów. Kibice jednak w TVN tego nie zobaczyli, bo wtedy włączono... reklamy” – zwraca uwagę serwis WP Sportowe Fakty.
Jak podkreślono, w TVP nigdy czegoś takiego nie było. „Przerwa reklamowa była jedynie między pierwszą i drugą serią. Wygląda jednak na to, że trzeba się pogodzić z nowymi standardami. Oczywiście stacja ma do tego pełne prawo, ale takimi działaniami szybko może podpaść fanom” – zaznaczono.
Nie moge z tą reklamą w trakcie serii ???? #skoki
— Wojciech Tokarski #MuremZaPolskimMundurem (@wojtek_tokarski) November 20, 2021