Polityka w sieci: 3 powody dlaczego Polska przegrała wojnę wizerunkową z Izraelem w social media

- Poniższa opracowanie dotyczy tylko sytuacji międzynarodowej. Analiza danych wskazuje, że wojna wizerunkowa w social media dot. nowelizacji #UstawaIPN w skali międzynarodowej została przegrana przez Polskę. Poza skutecznym kontruderzeniem komunikacyjnym #KPRM „Testimony of truth” w kanale YouTube oraz początkowym zrywom polskich internatów w akcji #GermanDeathCamps , punkt widzenia polskiego rządu nie przedostał się do szerszej opinii publicznej. Oto powody, dlaczego Polska przegrała tę wojnę:... - czytamy na stronie PolitykaWSieci, która zajmuje się badaniem ruchu w internecie dotyczącego polityki
 Polityka w sieci: 3 powody dlaczego Polska przegrała wojnę wizerunkową z Izraelem w social media
/ screen YouTube
1. Bark planu. W sytuacji idealnej, w momencie wybuchu kryzysu, w każdej organizacji aktywowany jest sztab kryzysowy, którego głównym zadaniem jest identyfikacja, zarządzanie i skuteczne zakończenie kryzysu.
Pytaniami podstawowymi w kryzysie nowelizacji #UstawaIPN były:
  • Czego dotyczy kryzys?
  • Jaka jest jego skala?
  • Dlaczego powoduje negatywne komentarze?
  • Jak wygląda mapa zagrożeń?
Zabrakło organu, który w szybki i skuteczny sposób byłby w stanie odpowiedzieć na te pytania – według doniesień  medialnych taki organ ma dopiero zostać powołany.
Brak powyższych danych uniemożliwił wdrążenie poniższych rozwiązań:
  • Możliwe scenariusze zdarzeń w sieci
  • Monitoring zagrożeń w światowych social media
  • Plan komunikowania informacji na zewnątrz kraju + komunikacja do mediów krajowych
  • Sposób dystrybucji informacji w mediach społecznościowych.
(...)

2. Monojęzyczna komunikacja. 90% treści związanych z tematem było w języku polskim. Oznacza to, że rząd nie dociera z komunikacją poza granice kraju.

(...)
 
3. Słaba dystrybucja. Oparcie komunikacji rządowej na polskich internautach w ramach „pospolitego ruszenia”. Oznacza to chwilowe duże zaangażowanie, lecz nie skutkujące szerszym dotarciem do zagranicznych mediów, jedynie komunikacja wewnętrzna.
  • Brak zaangażowania mediów zagranicznych w dystrybucje polskiego komunikatu.
  • Brak własnych kanałów dystrybucji w języku angielskim.
- czytamy na PolitykaWSieci.pl

Więcej na PolitykaWSieci.pl



 

 

POLECANE
Nie żyje były trener mistrzów Polski z ostatniej chwili
Nie żyje były trener mistrzów Polski

Środowisko koszykarskie z wielkim smutkiem przyjęło wiadomość o śmierci Jana Lewandowskiego - wieloletniego zawodnika i trenera Górnika Wałbrzych. Miał 80 lat. O jego odejściu poinformował portal walbrzych24 oraz klubowe media społecznościowe.

Szczyt Inicjatywy Trójmorza w Warszawie. 20 delegacji, 12 prezydentów z ostatniej chwili
Szczyt Inicjatywy Trójmorza w Warszawie. 20 delegacji, 12 prezydentów

W poniedziałek w Warszawie odbędzie się 10. Szczyt Inicjatywy Trójmorza z udziałem ponad 20 delegacji najwyższego i wysokiego szczebla. Gospodarzem wydarzenia będzie prezydent Andrzej Duda; na szczycie będzie obecny też m.in. amerykański sekretarz ds. energii Chris Wright.

Wpis Stanowskiego wywołał burzę w sieci. Odpowiedział mu... prezydent Duda z ostatniej chwili
Wpis Stanowskiego wywołał burzę w sieci. Odpowiedział mu... prezydent Duda

Andrzej Duda niespodziewanie zareagował na wpis Krzysztofa Stanowskiego, który stwierdził, że prezydent "rozpykałby te wybory po raz trzeci, gdyby było to możliwe".

GIS wydał nowy komunikat. Na ten produkt trzeba uważać Wiadomości
GIS wydał nowy komunikat. Na ten produkt trzeba uważać

Nowy komunikat GIS. Ten produkt może stanowić zagrożenie dla zdrowia.

Rekord sprzedaży. Chodzi o przedmiot z Titanica Wiadomości
Rekord sprzedaży. Chodzi o przedmiot z Titanica

W Devizes w Anglii odbyła się niezwykła aukcja. Sprzedano tam list napisany przez Archibalda Gracie, pasażera pierwszej klasy i ocalałego z katastrofy Titanica. Ku zdumieniu organizatorów przedmiot sprzedał się za rekordową kwotę.

To ma być język premiera? Tusk do pisowców: Ciekawe czy durne łby zrozumieją z ostatniej chwili
To ma być język premiera? Tusk do "pisowców": "Ciekawe czy durne łby zrozumieją"

"Pisowcy pytają, dlaczego Historia Kaszubów, a nie Polaków. Ciekawe, czy durne łby zrozumieją kiedyś, że historia Kaszubów, Ślązaków i Wielkopolan to kawał historii Polski" – napisał na platformie X premier Donald Tusk. To najprawdopodobniej odpowiedź na komentarz europosła PiS Arkadiusza Mularczyka.

Andrzej Duda: Czy pomyślność gospodarcza ma polegać na tym, że najbogatsi będą płacić mniej na ochronę zdrowia? Wiadomości
Andrzej Duda: Czy pomyślność gospodarcza ma polegać na tym, że najbogatsi będą płacić mniej na ochronę zdrowia?

- Premier mówi, że drugim filarem ma być budowanie pomyślności gospodarczej. I tak się zastanawiam, czy ma to polegać na tym, że najbogatsi będą płacić niższe składki na ochronę zdrowia - powiedział dziś podczas konwencji wyborczej Karola Nawockiego prezydent RP Andrzej Duda.

Dramat w Tatrach. Turyści spadli z wysokości Wiadomości
Dramat w Tatrach. Turyści spadli z wysokości

Dwa śmiertelne wypadki miały miejsce na Rysach - poinformował PAP dyżurny ratownik Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Łukasz Zubek. Turyści spadli z dużej wysokości po stromym, zmrożonym śniegu. Ich ciała zostały w niedzielę rano przetransportowane na pokładzie śmigłowca do Zakopanego.

Karol Nawrocki na konwencji prezydenckiej w Łodzi: Warto być Polakiem z ostatniej chwili
Karol Nawrocki na konwencji prezydenckiej w Łodzi: Warto być Polakiem

Zakończyła się konwencja wyborcza Karola Nawrockiego w Łodzi. - Dziękuję, że tu razem jesteśmy, że jesteście ze mną. Idziemy po zwycięstwo 18 maja. Idziemy z wiarą i nadzieją, że warto być Polakiem - zaznaczył w swoim przemówieniu kandydat na prezydenta. - To spotkanie jest dla mnie wyjątkowe, bo dziś poparł mnie prezydent Andrzej Duda - dodał

Oni chcą nam zabrać wszystko. Prezes PiS przemawia na konwencji Karola Nawrockiego z ostatniej chwili
"Oni chcą nam zabrać wszystko". Prezes PiS przemawia na konwencji Karola Nawrockiego

– Interes Polski będzie stawką tych wyborów. I to zarówno do Polaków jako jednostek, ale także rozumiany jako coś, co odnosi się do wspólnoty, do państwa, do przyszłych pokoleń – powiedział podczas konwencji wyborczej w Łodzi szef PiS Jarosław Kaczyński.

REKLAMA

Polityka w sieci: 3 powody dlaczego Polska przegrała wojnę wizerunkową z Izraelem w social media

- Poniższa opracowanie dotyczy tylko sytuacji międzynarodowej. Analiza danych wskazuje, że wojna wizerunkowa w social media dot. nowelizacji #UstawaIPN w skali międzynarodowej została przegrana przez Polskę. Poza skutecznym kontruderzeniem komunikacyjnym #KPRM „Testimony of truth” w kanale YouTube oraz początkowym zrywom polskich internatów w akcji #GermanDeathCamps , punkt widzenia polskiego rządu nie przedostał się do szerszej opinii publicznej. Oto powody, dlaczego Polska przegrała tę wojnę:... - czytamy na stronie PolitykaWSieci, która zajmuje się badaniem ruchu w internecie dotyczącego polityki
 Polityka w sieci: 3 powody dlaczego Polska przegrała wojnę wizerunkową z Izraelem w social media
/ screen YouTube
1. Bark planu. W sytuacji idealnej, w momencie wybuchu kryzysu, w każdej organizacji aktywowany jest sztab kryzysowy, którego głównym zadaniem jest identyfikacja, zarządzanie i skuteczne zakończenie kryzysu.
Pytaniami podstawowymi w kryzysie nowelizacji #UstawaIPN były:
  • Czego dotyczy kryzys?
  • Jaka jest jego skala?
  • Dlaczego powoduje negatywne komentarze?
  • Jak wygląda mapa zagrożeń?
Zabrakło organu, który w szybki i skuteczny sposób byłby w stanie odpowiedzieć na te pytania – według doniesień  medialnych taki organ ma dopiero zostać powołany.
Brak powyższych danych uniemożliwił wdrążenie poniższych rozwiązań:
  • Możliwe scenariusze zdarzeń w sieci
  • Monitoring zagrożeń w światowych social media
  • Plan komunikowania informacji na zewnątrz kraju + komunikacja do mediów krajowych
  • Sposób dystrybucji informacji w mediach społecznościowych.
(...)

2. Monojęzyczna komunikacja. 90% treści związanych z tematem było w języku polskim. Oznacza to, że rząd nie dociera z komunikacją poza granice kraju.

(...)
 
3. Słaba dystrybucja. Oparcie komunikacji rządowej na polskich internautach w ramach „pospolitego ruszenia”. Oznacza to chwilowe duże zaangażowanie, lecz nie skutkujące szerszym dotarciem do zagranicznych mediów, jedynie komunikacja wewnętrzna.
  • Brak zaangażowania mediów zagranicznych w dystrybucje polskiego komunikatu.
  • Brak własnych kanałów dystrybucji w języku angielskim.
- czytamy na PolitykaWSieci.pl

Więcej na PolitykaWSieci.pl



 


 

Polecane
Emerytury
Stażowe