Polityka w sieci: Sukces kampanii informacyjnej #KPRM #GermanDeathCamps w mediach społecznościowych
- Zebrane dane wskazują, że KPRM skutecznie wykorzystuje kanały mediów społecznościowych do komunikacji z użytkownikami sieci. Na uwagę zasługuje na pewno bardzo wysoka liczba odsłon na kanale YouTube. Obecnie największym wyzwaniem kolejnej fazy jest dotarcie tej komunikacji, głównie do izraelskich internautów, m.in poprzez grafiki i filmy w ich języku. Zamieszanie jakie nowelizacja #UstawyIPN wywołała na świecie, można skutecznie, w średnim i długim okresie czasowym, obrócić w sukces. Działania KPRM świadczą, że cel ten jest realny. Warto pamietać również, że ten proces musi być długofalowy i skierowany do szerokiej (nie tylko anglojęzycznej) publiczności.
(...)
Warto odnotować że miejsce bardzo duży wzrost liczby nowych fanów profilu KPRM.
(...)
Analiza danych profilu KPRM w serwisie Facebook wskazuje, że post “Testimony of truth #GermanDeathCamps” znalazł się na 4 miejscu pod względem popularności (suma interakcji) w okresie od października 2015r.
(...)
Dane jednoznacznie wskazują, że KPRM bardzo skutecznie wykorzystała kanał #YouTube w celu dotarcia z komunikacją do użytkowników sieci.
(...)
Liczba nowych subskrybcji kanału KPRM w okresie 05-08.02.2018 wyniosła 1160. Dzienny przyrost na poziomie 577 subskrybcji jest największym od stycznia 2016 i drugim zjawiskiem tego rodzaju w całym okresie badań (od 2015).
- czytamy na PolitykaWSieci.pl
Całość analizy na stronie PolitykaWSieci.pl