Popularny format znika z Kanału Zero

Popularny format znika z Kanału Zero
Dziennikarka przez krótki czas była twarzą formatu, w którym relacjonowała wydarzenia branży rozrywkowej i rozmawiała z gwiazdami. Po jej odejściu Kanał Zero nie zdecydował się kontynuować cyklu z innym prowadzącym.
Nieoficjalnie mówiło się, że tematem miała zająć się Karolina Sobocińska, która dołączyła do zespołu w grudniu, przechodząc z Plotka (Agora). Jednak - jak już jednak informowano - Sobocińska pożegnała się z Kanałem Zero po trzech miesiącach. Występowała w kilku materiałach typu commentary, ale własnego programu nie poprowadziła.
Obecnie nie wiadomo, czy showbiznes zyska osobny format w ramówce. Ten temat pojawia się czasem przy okazji innych serii, takich jak „Stanowski&Mazurek” czy „Zero Kultury”, ale nic nie wskazuje na to, by „Zero na salonach” miało powrócić.
Łącznie ukazały się tylko cztery odcinki, a każdy z nich przyciągał około 20–30 tys. widzów.
- "Wdzierają się do domów". Niemcy w kłopocie
- Ważny komunikat dla mieszkańców Gdańska
- Decyzja sądu ws. koncesji dla Telewizji Republika i wPolsce24. Jest reakcja KRRiT
- "Zatrzasnęli drzwi na mojej nodze". Rzecznik Karola Nawrockiego ujawnia kulisy debaty prezydenckiej
- Komunikat dla mieszkańców Gdańska
- Wybuch w miejskim autobusie w Warszawie. Trwa akcja ratunkowa
- Wieloryb zaskoczył turystów w Zatoce Gdańskiej. Nagranie podbija sieć
O czym jest Kanał Zero?
Kanał Zero to nowatorski projekt medialny, który łączy publicystyczne programy z aktualnymi wydarzeniami. Na kanale poruszane są tematy polityczne, społeczne i sportowe. Najczęściej są one przedstawiane w dynamiczny i nieraz kontrowersyjny sposób. Stanowski, będący jedną z najbarwniejszych postaci polskiej sceny dziennikarskiej, nie boi się trudnych pytań ani ostrych opinii, co przyciąga rzesze zainteresowanych osób.
Portal Zero.pl
Stanowski w kwietniu ub. r. informował, że kupił domenę Zero.pl za ponad 60 tys. zł, co otwiera drogę do uruchomienia nowego portalu informacyjno-publicystycznego. „Czas zbudować coś większego” – zapowiedział Stanowski na platformie X (dawniej Twitter). Wyjawił, że ma ambicję, by projekt stał się jednym z czołowych źródeł informacji w Polsce.