"To ważny krok". TVN Warner Bros. Discovery podjął decyzję ws. partnera

Warner Bros. Discovery kontynuuje zmiany w swojej firmie, które dotykają wszystkich jej podmiotów. Spółka podjęła właśnie kolejne decyzje.
- Ważny komunikat dla mieszkańców Warszawy
- Niemcy: spółka zajmująca się regazyfikacją LNG rozwiązała umowę z niemieckim rządem
- Waszyngton: Ważne słowa Andrzeja Dudy nt. obecności amerykańskich wojsk w Polsce
- Nerwowo w TVN. Nowy partner Warner Bros Discovery
- Skromny polski geniusz, o którym Morgan Freeman powiedział, że jest drugim Kopernikiem
- IMGW wydał komunikat. Oto co nas czeka
- "Jest naprawdę do przodu". Gwiazdor TVN przekazał radosne wieści
- Pałac Buckingham ma plan. Chodzi o króla Karola III
Warner Bros. Discovery podjął decyzję ws. partnera
Od 18 lutego 17 kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery dołączyło do Pilota WP, zwiększając liczbę kanałów stacji na tej platformie do 24.
Jak podają Wirtualne Media, teraz – oprócz wcześniej oferowanych stacji TVN, TVN24, TVN24 BiS, Warner TV, Cartoon Network, Cartoonito i CNN – Pilot WP oferuje dodatkowo 17 kanałów grupy TVN Warner Bros. Discovery: TVN7, TTV, Metro, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Discovery, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science, Animal Planet, Food Network, Travel Channel, TLC, DTX, ID, HGTV.
Platforma Pilot WP wprowadziła nowości do swojej oferty. Od 18 lutego użytkownicy Pilota WP zyskali dostęp do kolejnych 17 kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery, co powiększyło bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów. Dodatkowo na 7 stacjach tego nadawcy, dostępnych w Pilocie WP, zostanie uruchomiona technologia dynamicznej podmiany reklam.
Dodatkowo, użytkownicy mogą wybrać spośród 4 nowych pakietów usługi.
Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej
– powiedziała Wirtualnym Mediom Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.
Przypomniała, że wybranym kanałom ma towarzyszyć technologia DAI.
Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników
– dodała Wiszniewska.
A tymczasem w TVN nerwowo
Niedawno prezes TVN Warner Bros. Discovery w Polsce Katarzyna Kieli napisała uspokajający list do pracowników stacji. Odniosła się w nim do potencjalnej sprzedaży Grupy TVN.
WBD rozważa różne opcje i jedną z nich jest potencjalna sprzedaż różnych aktywów. Czy do takiej sprzedaży dojdzie, jeszcze nie wiadomo. Co wiadomo, to że do potencjalnych inwestorów zostanie rozesłana informacja dotycząca naszego biznesu
– napisała w liście Katarzyna Kieli.
Zwróciła również uwagę na to, że w przeszłości TVN kilka razy zmieniał swojego właściciela.
Z każdej zmiany wychodziliśmy mocniejsi. Razem przeszliśmy przez ostatnie, bardzo trudne lata i niezależnie od tego, czy do zmiany właściciela dojdzie czy nie, chciałabym żebyście mieli wszyscy pewność, że zarówno ja, jak i cały polski management jesteśmy razem z Wami. I tym razem przejdziemy przez to jeszcze mocniejsi
– stwierdziła prezes TVN Warner Bros. Discovery.
W liście Katarzyna Kieli przekonuje pracowników, że niezależność dziennikarska jest dla nadawcy kluczowa.
Oprócz tego, że jest to fantastyczna firma, z fantastycznymi pracownikami, to wartości którym wszyscy hołdujemy, na czele z niezależnością dziennikarską, są naszym trwałym fundamentem. I to się nigdy nie zmieni
– zapewniła Kieli.
Sprzedaż TVN
Jak podawała Agencja Reutera, cztery osoby zaznajomione ze sprawą sprzedaży Grupy TVN miały potwierdzić rozpoczęcie całego procesu zmiany właściciela. Akcjonariusz Warner Bros. Discovery podjął współpracę z doradcami z JP Morgan, której celem na być sprzedaż TVN.
Bank miał też kontaktować się z potencjalnymi nabywcami aktywów w ostatnich tygodniach, a materiały sprzedażowe mają zostać rozesłane na początku przyszłego roku.
Trwają spekulacje nt. przejęcia TVN przez nowego właściciela, który mógłby wpłynąć na linię redakcyjną stacji.
Mówiło się również o zakupie całego Warner Bros. Discovery przez koncern FOX, do którego należy konserwatywna telewizja informacyjna FOX News. A także o ewentualnym zakupie TVN przez imperium medialne rodziny Berlusconich.
Ostatecznie, według doniesień "Rzeczpospolitej", wpłynęły trzy oferty – funduszu należącego do miliardera Michała Sołowowa, konsorcjum z Wirtualną Polską oraz Media For Europe – grupy należącej do spadkobierców Silvio Berlusconiego, która jednak, według doniesień medialnych, miała się wycofać.