Awaria terminali płatniczych w całej Polsce
O awarii jako pierwsze zaczęły informować firmy w swoich mediach społecznościowych.
Niestety u naszego dostawcy terminali płatniczych jest awaria, przez co na chwilę obecną, zarówno na miejscu, jak i w dowozie nie jesteśmy w stanie przyjmować płatności kartą (...) Prosimy o przygotowanie gotówki!
– informuje na Facebooku jedna z dużych pizzerii. Doniesienia wskazują, że awaria szczególnie mocno dotknęła sieć sklepów Żabka. Przypomnijmy, że w Polsce znajduje się aż 9020 sklepów tej sieci, zatem problem mógł dotknąć wielu tysięcy konsumentów.
PolCard zabiera głos
Okazuje się, że PolCard – dostawca rozwiązań w obszarze płatności bezgotówkowych, działający w Polsce od 1992 roku – potwierdza wystąpienie awarii.
Uprzejmie Informujemy, że w chwili obecnej występują utrudnienia z autoryzacją transakcji. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Za utrudnienia przepraszamy
– to informacja, jaką można usłyszeć na infolinii PolCardu.
Nie wiadomo zatem, jak duży jest zasięg awarii i do kiedy potrwają utrudnienia. Polcard obsługuje ponad 210 tys. terminali dla 92 tys. firm w Polsce.