Rząd chce budować drogi bez funduszy unijnych. Bruksela ostrzega

By dotychczasowe inwestycje w #S6 z #funduszyUE i odcinki na które dzis podpisano umowy, przynosiły zakładane korzyści ekonomiczne, nadbałtycki korytarz #S6 musi powstać w całości. Granty z UE programu #POIIS są zarezerwowane na całość #S6. Rząd PL wybrał #PPP. Powodzenia!
— EU Regio Poland (@RegioPoland) 11 czerwca 2018
5 czerwca br. Komitet Ekonomiczny Rady Ministrów podjął decyzję, że trasy ekspresowe:
S6 na odcinku obwodnicy Trójmiasta,
S6 Koszalin - DK6 Bożepole Wielkie,
S6 na odcinku zachodniej obwodnicy szczecińskiej,
S10 Bydgoszcz - Toruń
zostaną sfinansowane w formule PPP.
Kluczowe odcinki #S6: Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej, Koszalin – Bożepole Wielkie, Zachodnia Obwodnica #Szczecin.a i #S10 #Bydgoszcz – #Toruń będą przygotowywane do realizacji w formule #PPP #ŁączymyPolskę
— Ministerstwo Infrastruktury (@MI_GOV_PL) 7 czerwca 2018
➡️https://t.co/iFlfU6Ohiv pic.twitter.com/odxClsDiDP
Portal Money.pl informuje, że Bruksela uważa, iż formuła ta, nie jest w Polsce rozwinięta, co może zagrozić "nieuzyskaniem zakładanych efektów Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020", a Polska zostanie rozliczona z całkowitych efektów wdrażania programu POIiŚ 2014-2020.
adg
źródło: TT, money.pl
#REKLAMA_POZIOMA#