Polska Fundacja Narodowa w tarapatach. Zatrudnia agencję PR
Fundacja, mająca za zadanie dbanie o dobry wizerunek Polski za granicą, jest w ciągłym ogniu krytyki. Instytucja zasilana pieniędzmi ze spółkek skarbu państwa wielokrotnie popełniała błędy i bardzo późno reagowała na ważne wydarzenia rozgrywające się w Polsce.
W reakcji na złą passę PFN podpisała umowę z agencją Partner of Promotion. Do obowiązków firmy będzie należeć obsługa biura prasowego PFN, "komunikowanie projektów" i "doradztwo w mediach społecznościowych".
– Od kilku miesięcy Polska Fundacja Narodowa cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony mediów. Praktycznie każdego dnia dostajemy od dziennikarzy wiele pytań o informacje, dane czy prowadzone działania. Polska Fundacja Narodowa zatrudnia obecnie 17 pracowników, którzy prowadzą aż 26 różnych projektów. Nie mieliśmy jednak w zespole dotychczas osób dedykowanych do współpracy z mediami – podkreśliła PFN w informacji przekazanej Polsat News.
Umowę podpisano na 6 miesięcy.
Źródło: Polsat News, RMF FM