Eksperci: W pierwszym tygodniu września PiS miało ponad 66 razy większe zasięgi na YT niż Platforma

Na szczególną uwagę zasługuje sukces jaki odnosi sztab wyborczy partii rządzącej w zakresie obecności w mediach społecznościowych. Eksperci zwracają uwagę na staranne targetowanie (ukierunkowywanie do konkretnych grup odbiorców) przekazu partii rządzącej w mediach społecznościowych. Najwyraźniej ta strategia przynosi efekty.
Czytaj również: Nieoficjalnie: Prezydent Macron rozważa referendum w sprawie imigracji
Rafał Woś: O rozkwicie polskiej demokracji
Platforma dopiero trzecia
Zasięgi ugrupowań politycznych na YouTube w pierwszym tygodniu września. Dane: @PSMMonitoring
PiS- 13,9 mln wyświetleń
Konfederacja - 450 tys. wyświetleń
Platforma - 209 tys. wyświetleń
Lewica - 12 tys. wyświetleń
Polska 2050 - 407 wyświetleń
PSL - 0 wyświetleń
Partia Razem - 0 wyświetleń
- podaje na Twitterze Marcin Szczupak, dyrektor badań i rozwoju biznesu PSMM Monitoring & More, jednej z najstarszych polskich firm zajmujących się monitoringiem mediów.
Zasięgi ugrupowań politycznych na YouTube w pierwszym tygodniu września. Dane: @PSMMonitoring.@pisorgpl 🔥 13,9 mln wyświetleń@KONFEDERACJA_ 450 tys. wyświetleń@Platforma_org 209 tys. wyświetleń@__Lewica 12 tys. wyświetleń@PL_2050 407 wyświetleń@nowePSL 0 wyświetleń… pic.twitter.com/RcxltPICxN
— Marcin Szczupak (@marcinszczupak) September 8, 2023