Znany sklep znika z Polski. Właściciel podał powody

„Zamówienia złożone przed 13 stycznia, godz. 23.59 zrealizowane zostaną standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla użytkowników, którzy złożyli zamówienia na platformie” – czytamy w komunikacie opublikowanym przez Shopee.
Shopee zaczęło działać w Polsce w 2021 roku. Właściciele sklepu stawiali między innymi na bezpieczeństwo swoich klientów. Sprzedawcy działający na platformie otrzymywali środki za sprzedane przedmioty dopiero w momencie potwierdzenia odbioru produktu przez konsumenta. Jeśli klient nie otrzymał produktu, to wówczas Shopee zwracało mu pieniądze.
Shopee znika z Polski i Europy
W mailu do pracowników, do którego dotarł portal Spider’s Web, prezes Shopee Chris Feng poinformował o powodach opuszczenia Europy. Z jego słów wynika, że firma zdecydowała się skupić na działalności w Azji i Ameryce Łacińskiej, gdzie firma „osiągnęła już znaczną skalę i widzi duży długoterminowy potencjał wzrostu”.