"Te optymistyczne informacje na temat wzrostu spożycia mleka to sygnał, że zaczynamy coraz bardzie dbać o nasze zdrowie, doceniając walory mleka" - mówi Agnieszka Maliszewska dyrektor Polskiej Izby Mleka. "Nasza organizacja od lat zajmuje się promocją spożycia mleka i dziś dostrzegamy efekty naszej pracy. Polskie produkty mleczarskie cechuje wyjątkowa jakość i doskonały smak" - dodaje.
Mleko wraca do łask Polaków. Spożycie wzrosło o 4,5 proc.
"Te optymistyczne informacje na temat wzrostu spożycia mleka to sygnał, że zaczynamy coraz bardzie dbać o nasze zdrowie, doceniając walory mleka" - mówi Agnieszka Maliszewska dyrektor Polskiej Izby Mleka. "Nasza organizacja od lat zajmuje się promocją spożycia mleka i dziś dostrzegamy efekty naszej pracy. Polskie produkty mleczarskie cechuje wyjątkowa jakość i doskonały smak" - dodaje.