Zobacz, jak pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google wyglądać będzie w 2021 roku
Materiał Partnera
Po pierwsze, postaw na wysokiej jakości treść i prześcignij konkurencję
Content marketing od przeszło dekady określany jest królem sieci. W nadchodzącym 2021 roku nie zanosi się na zmiany w tej materii – to wysokiej jakości zawartość tekstowa będzie w dalszym ciągu decydować o naszej pozycji w wynikach SERP. Według AFTERWEB Gigant z Moutain View doskonale wie, że pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google w znacznej mierze opiera się na przedstawianiu naszym odbiorcom wartościowych i angażujących treści, na które ci zareagują albo samemu stając się klientami marki, albo polecając jej produkty i artykuły. Z racji tej właśnie dynamiki w ostatnich dwunastu miesiącach powitaliśmy z radością dwie kluczowe aktualizacje algorytmów.
Pierwsza z nich o akronimie EAT ma za zadanie premiowanie każdego serwisu w odpowiedni sposób budującego własną ekspertyzę, autorytet i wiarygodność. Oznacza to, że nie możemy już dłużej liczyć, iż słabe merytorycznie i nieatrakcyjne treści przyniosą nam powodzenie w walce o lepsze lokaty w wynikach interesujących nas wyszukiwań. Drugim istotnym update’em jest BERT, który kładzie nacisk na odróżnianie naturalnego języka od tego, który w sztuczny sposób wiąże słowa i pełni funkcję wieszaków dla słów i fraz kluczowych. Po raz kolejny przekonujemy się więc, że teksty nie spełniające wymogu autentyczności nie zaprowadzą nas w sieci donikąd.
„Oczywiście możemy zatem doszkolić się i zacząć pisać treści przyciągające klientów własnoręcznie, jednak o wiele rozsądniejszym sposobem na awans w wynikach wyszukiwania jest całkowite zdanie się na pomoc agencji interaktywnej zatrudniającej cały team znających się na swojej pracy copywriterów.”
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Przygotuj stronę dla rosnącej rzeszy użytkowników elektroniki mobilnej
Zgodnie z informacjami dostarczonymi przez Google w tym roku aż 50% zapytań lądujących w wyszukiwarce pochodziło z urządzeń mobilnych. Ta tendencja ma wzrosnąć w kolejnych miesiącach, dlatego nie możemy dłużej zwlekać z przygotowaniem naszej WWW na odwiedziny właścicieli smartfonów i tabletów. W tym przypadku jednak mówimy o wielu czysto technicznych zmianach w szkielecie strony, dlatego też trudno spodziewać się, że zwykły przedsiębiorca będzie w stanie zapanować nad mnogością aspektów, z którymi trzeba się będzie zmierzyć. Najlepszym wyjściem będzie zatem zatrudnienie specjalistów w dziedzinie marketingu sieciowego, którzy zrzeszeni w agencji pomogą nam zamienić naszą witrynę w istną maszynę do sprzedaży – także za pośrednictwem elektroniki przenośnej. Nie czekaj i dostosuj swoją stronę z pomocą profesjonalistów a zaczniesz zarabiać już dziś!