Wszyscy znają "słoneczko Polsatu", ale to już koniec. Odchodzi do przeszłości
- dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie - Grupa Polsat Plus
- mówił Zygmunt Solorz przedstawiając nowe, zintegrowane logotypy "Polsatu i "Plusa"
Obydwa mają się teraz kojarzyć z Grupą Polsat Plus.
Nowe logotypy mają nie tylko być kompatybilne z wizerunkiem grupy, ale również odświeżać marki i "zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca".
Słoneczko Polsatu i dotychczasowe logo Plusa przechodzą do historii. Oto, jak teraz bedą wyglądałyhttps://t.co/QyLJj0eZzD
— Interia (@Int_Wydarzenia) June 10, 2021