Seniorzy są ekologiczni i otwarci na nowe technologie
Seniorzy są ekologiczni i otwarci na nowe technologie. Sprzęty takie jak smartfony czy laptopy pozwalają im pozostawać w kontakcie z najbliższymi. Gdy przytrafi się niespodziewana awaria w domu, osoby starsze aktywnie poszukują rozwiązań. Wnioski płynące z raportu są dla nas ważne, bo potwierdzają, że oferta serwisowa, którą konsekwentnie rozwijamy, odpowiada na potrzeby dużej części społeczeństwa, jaką są seniorzy
– mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.
Badanie Seniorów sposób na „COŚ się zepsuło” udowadnia, że ekologia i idea zero waste są ważne dla najstarszego pokolenia Polaków.
Raport ten to pierwsza część kampanii informacyjnej o tej samej nazwie, z którą TAURON chce dotrzeć do osób starszych oraz ich rodzin.
W najbliższym czasie koncern planuje publikację specjalnego poradnika dla najstarszych Polaków.
W ramach akcji Seniorów sposób na „COŚ się zepsuło” TAURON pokazuje, że łatwy dostęp do usług serwisowych to komfort i bezpieczeństwo nie tylko dla seniorów, ale także ich rodzin, które nie zawsze mogą wesprzeć osobę starszą w momencie awarii.
TUTAJ znajdziesz więcej na ten temat.
Zobacz również raport: www.tauron.pl/seniorzy