„Wadliwy produkt”. Znana sieć apeluje do klientów
Castorama Polska wydała oświadczenie
Chodzi o parawan nawannowy Arkell, który może stanowić zagrożenie dla użytkowników. Powodem jest niewystarczająca ilość kleju, co może prowadzić do wypadnięcia szyby z profilu.
Przedsiębiorca Castorama Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w parawanach nawannowych z uwagi na niedostateczną ilość kleju szyba może wypaść z profilu
– czytamy w oficjalnym komunikacie wydanym przez sieć.
Apel do klientów
Sieć zaapelowała do klientów, którzy zakupili produkt w tym okresie, aby natychmiast przestali go używać. W komunikacie podano, że mogą zwrócić wadliwy parawan do sklepu i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić go na nowy, wolny od wad. Chodzi o partię o numerach 2023/11/21, 2023/12/25 oraz 2024/01/09, z kodem EAN: 3663602769538. Castorama podkreśla, że problem dotyczy wyłącznie wskazanych partii i dziękuje za zrozumienie oraz współpracę. Klienci powinni sprawdzić etykiety swoich produktów, aby upewnić się, że nie posiadają wadliwego towaru. W trosce o bezpieczeństwo konsumentów firma zachęca do jak najszybszego podjęcia działań.