Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

POLECANE
Roksana Węgiel ogłosiła radosną nowinę. W sieci lawina gratulacji z ostatniej chwili
Roksana Węgiel ogłosiła radosną nowinę. W sieci lawina gratulacji

Młoda wokalistka Roksana Węgiel podzieliła się z fanami radosną nowiną. W sieci lawina gratulacji.

z ostatniej chwili
Jak wybrać zegarek męski? Porównanie mechanizmów i stylów

Zegarki męskie to nie tylko narzędzie służące do śledzenia czasu, ale również kluczowy element stylizacji i wyraz osobistego gustu. W niniejszym artykule przeanalizujemy różnice między mechanizmami czasomierzy.

Prezydent Iranu nie żyje. Są nagrania i zdjęcia z ostatniej chwili
Prezydent Iranu nie żyje. Są nagrania i zdjęcia

Prezydent Iranu Ebrahim Raisi i minister spraw zagranicznych Hossein Amirabdollahian zginęli w katastrofie śmigłowca – potwierdził w poniedziałek na platformie X wiceprezydent Iranu Mohsen Mansouri. Wcześniej o ich śmierci poinformował irański Czerwony Półksiężyc. Media obiegły zdjęcia i nagrania z miejsca katastrofy.

Na kogo chcą zagłosować Polacy? Zmiany w czołówce [SONDAŻ] polityka
Na kogo chcą zagłosować Polacy? Zmiany w czołówce [SONDAŻ]

W zaciętej walce przedwyborczej Koalicja Obywatelska o włos wyprzedza Zjednoczoną Prawicę, tuż za nimi na trzecie miejsce awansowała Konfederacja, wyprzedzając Trzecią Drogę – wynika z badania pracowni Opinia24.

Dramat w Pałacu Buckingham. Pilne informacje w sprawie Kate Middleton z ostatniej chwili
Dramat w Pałacu Buckingham. Pilne informacje w sprawie Kate Middleton

Księżna Kate, żona brytyjskiego następcy tronu księcia Williama, poinformowała niedawno, że jej styczniowy pobyt w szpitalu i przebyta operacja jamy brzusznej były związane z wykrytym u niej rakiem. Tymczasem brytyjskie media przekazały nowe informacje.

„Nigdy więcej już tego nie obejrzę”. Burza po emisji popularnego programu TVN z ostatniej chwili
„Nigdy więcej już tego nie obejrzę”. Burza po emisji popularnego programu TVN

W sieci zawrzało. Wszystko przez to, jak potoczyły się losy uczestników w popularnym programie.

„Żadnych oznak żywych pasażerów”. Zlokalizowano śmigłowiec prezydenta Iranu z ostatniej chwili
„Żadnych oznak żywych pasażerów”. Zlokalizowano śmigłowiec prezydenta Iranu

Prezydent Iranu Ebrahim Raisi, szef MSZ Hossein Amirabdollahian i kilku innych wysokich rangą przedstawicieli irańskich władz zginęło w katastrofie śmigłowca w pobliżu Dżolfy w irańskiej prowincji Azerbejdżan Wschodni – poinformował w poniedziałek rano irański Czerwony Półksiężyc.

Kolizja łodzi na Dunaju. Są ofiary śmiertelne i zaginieni z ostatniej chwili
Kolizja łodzi na Dunaju. Są ofiary śmiertelne i zaginieni

Dwie osoby zginęły, a pięć innych uznano za zaginione zapewne w wyniku zderzenia małej motorówki ze statkiem wycieczkowym na Dunaju na północ od Budapesztu, które miało miejsce w sobotę późnym wieczorem – podała węgierska policja.

„To skandal”. Znany pięściarz wyprowadzony z samolotu z ostatniej chwili
„To skandal”. Znany pięściarz wyprowadzony z samolotu

Tomasz Adamek opowiedział, co spotkało go w samolocie. Znany pięściarz zaplanował powrót do domu w Stanach Zjednoczonych, kiedy spotkała go niemiła przygoda.

Zamach na premiera Słowacji. Nowy trop śledczych z ostatniej chwili
Zamach na premiera Słowacji. Nowy trop śledczych

Ministrowie spraw wewnętrznych i obrony Słowacji Matusz Szutaj Esztok i Robert Kaliniak powiedzieli w niedzielę, że policja zaczęła pracować nad nową wersją śledczą.

REKLAMA

Polskie - kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty

PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
Logotyp
Logotyp "Polskie - kupuje to!" / grafika: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA

W ramach wakacyjnej odsłony kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!”, PGE przygotowała animację do mediów społecznościowych, w której zachęca konsumentów do wyposażenia szkolnych tornistrów w polskie produkty. W tym celu udostępnia dedykowaną aplikacja „Pola. Zabierz ją na zakupy”, która w przystępny sposób umożliwia identyfikację polskich producentów i marek.

Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby dokonać zakupu świadomie, wybierając produkty polskiego pochodzenia. Z pomocą aplikacji Pola możemy wyposażyć uczniów w wyprawki szkolne, składające się z kredek, zeszytów czy piórników polskich marek
i producentów. Kupowanie polskich produktów przekłada się w sposób bezpośredni na gospodarkę kraju, a także ma wpływ na tworzenie nowych miejsc pracy i wyższe zarobki. Pieniądze, które zostają w Polsce generują krajowy wzrost gospodarczy, co wpływa zarówno na kondycję domowych budżetów Polaków, jak i wyższą jakość świadczonych usług przez instytucje publiczne

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje
o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju
w badania i rozwój i czy jego kapitał jest polski, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Dzięki aplikacji można zweryfikować kraj pochodzenia produktów m.in. spożywczych, budowlanych, kosmetycznych, a także artykułów szkolnych. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Akcja Grupy PGE „Polskie - kupuję to!” rozpoczęła się w 2020 roku, a jej celem jest zachęcanie Polaków do kupowania rodzimych marek i wspieranie polskiej gospodarki. Pomysł narodził się z inicjatywy pracowników PGE, którzy za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty, a także usługi oraz ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce. Do tej pory aplikację Pola pobrano 750 tys. razy, a za jej pośrednictwem zeskanowano łącznie 12 mln produktów.
Informacje dotyczące kampanii znajdują się na dedykowanej stronie internetowej: https://polskiekupujeto.pl/

Artykuł powstał we współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną SA



Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

Polecane
Emerytury
Stażowe