Sprawę aborcji wykorzystała, by reklamować batony... Jest reakcja firmy
Influencerka działająca pod nickiem Fitbadurka w swoim wpisie na Instagramie posłużyła się popularnym hashtagiem #piekłokobiet do zareklamowania słodyczy.
"Dziś trudny dla mnie dzień. Jak i dla każdej kobiety, ale nie będę już tutaj dodatkowo poruszała tego tematu, bo wszystko macie w stories.Jest mi zwyczajnie przykro, że kraj który tak kocham robi nam taką krzywdę.Chcę mieć wybór. Nie pozostaje mi nic innego, jak osłodzić sobie ten dzień! Zdecydowanie moje ulubione batony! Pamiętajcie o rabacie z kodem: fitrodzinka na wszystkie słodycze, witaminy i suplementy" – napisała.
Na wpis zareagowała firma promowanych batonów.
"Nie zgadzamy się na taki styl komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy o natychmiastowym zakończeniu naszej współpracy" – przekazano w oświadczeniu zamieszczonym na Instagramie.
Szybka i prawidłowa reakcja firmy. pic.twitter.com/W7EO2RQJzp
— Marcin Makowski (@makowski_m) October 24, 2020