Stanowski odszedł z Kanału Sportowego. Borek przerywa milczenie
Dzisiaj złożyłem wypowiedzenie, co oznacza, że mam obowiązek świadczenia pracy przez kolejne trzy miesiące
– napisał niedawno w mediach społecznościowych dziennikarz Krzysztof Stanowski, przekazując tym samym informację o swoim odejściu z Kanału Sportowego.
Borek przerywa milczenie
Po tej informacji ruszyły liczne spekulacje, dlaczego doszło do rozłamu.
Kim jest dzisiaj dla Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski, żeby rozmawiać o nim kilkadziesiąt minut. (…) Kiedy cztery lata temu siedzieliśmy wspólnie w restauracji, to ja wiem, kim on był i gdzie był w swojej przygodzie zawodowej. (…) Nie chcę dyskutować o kimś, kto nie dotrzymuje pewnych słów i ustaleń
– powiedział na Kanale Sportowym Mateusz Borek.
Realnie, myślę, że Krzysiek jest bardzo zdolnym człowiekiem, bardzo inteligentnym, czasami cynicznym, jak każdy z nas z dosyć dużym ego. (…) Zasięgi mają dla niego szczególne znaczenie. Nie podoba mi się w tym całym procesie rozstania sposób podejścia do biznesu, bo to jest dziecinada, usuwanie opisów z Twittera, Instagrama
– dodał.
Krzysztof Stanowski odchodzi z Kanału Sportowego
O odejściu Stanowskiego z Kanału Sportowego spekulowało się od wielu tygodni. Wszystko zaczęło się od tego, że założyciel projektu nie wystąpił w comiesięcznym „Zebraniu zarządu” w „Hejt Parku”. Jego miejsce, obok Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego, zajął wówczas Wojciech Kowalczyk.
Stanowski przestał także prowadzić „KS Poranek”, gdzie zastąpił go dziennikarz Przemysław Rudzki. Założyciel „KS” usunął też ze swojego profilu na Twitterze hasztagi #KanalSportowy oraz #WeszloFM.
Kanał Sportowy, czyli kanał na platformie YouTube poświęcony przede wszystkim sportowi, ale także tematom luźno związanym ze sportem, został założony w marcu 2020 roku, podczas pandemii COVID-19.
Kanał został uruchomiony przez Krzysztofa Stanowskiego wraz z Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Mateuszem Borkiem – znanymi dziennikarzami i komentatorami sportowymi. Już w pierwszym roku istnienia miał przeszło 500 tys. subskrypcji, a w 2021 roku osiągnął 10 mln przychodów.