[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 


 

POLECANE
Sprawa Romanowskiego. Ziobro do Tuska: Zakłamany towariszcz Putina z ostatniej chwili
Sprawa Romanowskiego. Ziobro do Tuska: "Zakłamany towariszcz Putina"

Rosyjski atak na ukraińskie miasta stał się dla Donalda Tuska okazją do krytyki Viktora Orbana i Marcina Romanowskiego. Na wpis zareagował były minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. Padły ostre słowa.

IMGW wydał ostrzeżenie. Oto co nas czeka z ostatniej chwili
IMGW wydał ostrzeżenie. Oto co nas czeka

IMGW ostrzega, że obecna pogoda nie poprawi nam samopoczucia. Ponadto na niektórych obszarach Polski wystąpią mgły znacznie utrudniające widoczność i marznące mżawki

Chiny planują największą zaporę wodną na świecie. To potężne zagrożenie Wiadomości
Chiny planują największą zaporę wodną na świecie. To potężne zagrożenie

Władze Chin zatwierdziły projekt budowy największej zapory wodnej na świecie – podała w czwartek Agencja Reutera. Obawy co do projektu wyraziły położone w dolnym biegu rzeki Indie i Bangladesz.

 Rozczarowania najgłębsze. Popularny aktor uderzył w TVN w rząd Tuska Wiadomości
"Rozczarowania najgłębsze". Popularny aktor uderzył w TVN w rząd Tuska

Trudno uciec od polityki nawet w święta. Ostatnio zupełnie nieoczekiwanie nawiązał do niej w telewizji śniadaniowej popularny polski aktor, który gościł w "Dzień dobry TVN" z żoną.

Uszkodzenie kabla EstLink 2. Fińskie służby wskazały podejrzanego z ostatniej chwili
Uszkodzenie kabla EstLink 2. Fińskie służby wskazały podejrzanego

Fińska policja poinformowała w czwartek, że ma powody, by podejrzewać, że tankowiec Eagle S ma związek z uszkodzeniem podmorskiego kabla elektroenergetycznego EstLink 2. Cytowana przez Reutersa służba celna Finlandii podała, że statek należy do rosyjskiej tzw. floty cieni.

Hanower: demonstracja pod hasłem Niemcy to g.wno gorące
Hanower: demonstracja pod hasłem "Niemcy to g.wno"

Przed jarmarkiem bożonarodzeniowym w Hanowerze miała miejsce demonstracja lewackich i imigranckich grup pod hasłem "Niemcy to g.wno".

Rosjanie próbują stworzyć na Łotwie nową separatystyczną republikę Wiadomości
Rosjanie próbują stworzyć na Łotwie nową separatystyczną "republikę"

Jak donosi telewizja Biełsat, Rosjanie próbują stworzyć na Łotwie kolejną separatystyczną republikę. "Rosjanie przekraczają kolejne granice" – komentuje ekspert ds. bezpieczeństwa i były rzecznik MSWiA Stanisław Żaryn.

Potężny wzrost liczebności partii Nigela Farage'a. Właśnie pokonała brytyjskich konserwatystów z ostatniej chwili
Potężny wzrost liczebności partii Nigela Farage'a. Właśnie pokonała brytyjskich konserwatystów

Nigel Farage pochwalił się w mediach społecznościowych sukcesem swojej partii. Ponad 130 000 osób dołączyło do partii Reform UK, przewyższając ostatnią znaną liczbę członków Partii Konserwatywnej.

Posłuszne narzędzie niemiecko-europejskiej polityki. Romanowski ostro odpowiada Tuskowi z ostatniej chwili
"Posłuszne narzędzie niemiecko-europejskiej polityki". Romanowski ostro odpowiada Tuskowi

"Wylewa krokodyle łzy nad cierpieniem ludzi dotkniętych wojną, zapominając, że przez lata był posłusznym narzędziem w realizacji niemiecko-europejskiej polityki, która w dużej mierze przyczyniła się do rosyjskiej agresji na Ukrainę" – pisze w mediach społecznościowych Marcin Romanowski, odpowiadając na wpis premiera Tuska.

Rosja: Mężczyzna wjechał w siedzibę komisji poborowej i podpalił samochód [WIDEO] z ostatniej chwili
Rosja: Mężczyzna wjechał w siedzibę komisji poborowej i podpalił samochód [WIDEO]

Mężczyzna wjechał samochodem w siedzibę komisji poborowej w mieście Guś-Chrustalnyj w Rosji, po czym podpalił pojazd - poinformowało w czwartek Radio Wolna Europa. Sprawca zdarzenia został zatrzymany.

REKLAMA

[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 



 

Polecane
Emerytury
Stażowe