Histeria „Wyborczej”na punkcie Red is Bad: „Antyunijna” firma z odzieżą patriotyczną…

„Gazeta Wyborcza” w swoim artykule, który opatrzyła nagłówkiem „Antyunijna firma z odzieżą »patriotyczną« otwiera kolejny sklep w Warszawie”, podkreśla, że marka „nie kryje niechęci do Unii Europejskiej”.
Dziennik wskazał, że „Red is Bad” wyprodukowało t-shirty z przekreślonym zdjęciem Okrągłego Stołu i wyliczanką „Entliczek pentliczek czerwony stoliczek”. Według dziennikarzy „Wyborczej” marka ta jest kojarzona „z środowiskiem narodowców”.
– W polówkach kojarzonej z środowiskiem narodowców marki Red is Bad pokazywali się prezydent Andrzej Duda i jego żona Agata Kornhauser-Duda. A premier Mateusz Morawiecki odwiedził warszawski sklep, gdzie kupił koszulki dla wolontariuszy, którzy sprzątali groby uczestników powstania warszawskiego – czytamy.
Źródło: wyborcza.pl
kpa
