„Marketingowo ten event jest fatalny”. Migalski krytycznie o wydarzeniu zorganizowanym przez Hołownię

– Powiem wprost, po raz pierwszy publicznie. Chcę kandydować w wyborach prezydenckich w 2020 roku – mówił Hołownia. – Czas na człowieka, który przychodząc z dołu, naprawi to, co zostało zepsute u góry – dodał.
Zdaniem Migalskiego „wizualnie, obrazkowo, koncepcyjnie i marketingowo ten event jest fatalny”. – Mrok, przez połowę speechu Hołowni, martwa cisza – pisze na Twitterze politolog.Wizualnie, obrazkowo, koncepcyjnie i marketingowo ten event jest fatalny. Mrok, przez połowę speechu Hołowni martwa cisza, pomysł na wywiad, ludzie siedzący w cieniu, brak dynamiki. Retorycznie bardzo sprawny, ale trudno zapamiętać soundbite’y. Można to było lepiej przygotować. pic.twitter.com/Gsbqb3FIam
— Marek Migalski (@mmigalski) December 8, 2019
Wizualnie, obrazkowo, koncepcyjnie i marketingowo ten event jest fatalny. Mrok, przez połowę speechu Hołowni martwa cisza, pomysł na wywiad, ludzie siedzący w cieniu, brak dynamiki. Retorycznie bardzo sprawny, ale trudno zapamiętać soundbite’y. Można to było lepiej przygotować
– oświadczył Migalski.
Źródło: twitter.com/wp.pl
kpa
