To zdecydowanie najbardziej niegrzeczna komedia tego sezonu! Kpi z naszych przyzwyczajeń, tabu, bawi się konwencjami i nikogo nie oszczędza. Jest absolutnie zabawna.
Amerykański zespół potrafi zaskoczyć nie tylko swoich fanów. Na ostatnim koncercie w Polsce muzycy zagrali jeden z największych przebojów Czesława Niemena "Sen o Warszawie". Wszyscy zgromadzeni na PGE Narodowym zaśpiewali wraz z Metalliką niezapomnianą kompozycję artysty.
Ogłuszające wybuchy, szarża konna, ciągnące się okopy – wszystkie sceny batalistyczne z „Legionów” były kręcone analogowo bez użycia efektów specjalnych. Co to oznaczało dla aktorów? Bartosz Gelner, odtwórca jednej z głównych ról, musiał włożyć wiele pracy, by odpowiednio przygotować się do roli żołnierza, którego czekają prawdziwe ułańskie wyzwania.
Najnowsze dzieło Quentina Tarantino „Pewnego razu… w Hollywood” – przyciągnęło do kin tłumy widzów. Jest nr 1 na liście boxoffice.
Nie jest tak, że ja cały dzień leżę do góry brzuchem i czekam na koncert, żeby na godzinkę wyjść na scenę i pośpiewać. Ja od rana do nocy pracuję. Moje zaangażowanie nie pozwala mi pracować według jakichś limitów typu 8 godzin dziennie. Od rana jestem w jakimś projekcie i ten projekt staje się również częścią mojego życia prywatnego. Komponuję muzykę dla siebie lub dla innych artystów, piszę teksty, produkuję muzykę do filmów, robię próby z zespołem, prowadzę firmę Sarsa Music, zatrudniam sporo ludzi. To wymaga czasu na wszystko i wszystkich. Żeby na koniec wyjść z uśmiechem na twarzy do ludzi, muszę mieć spokojną głowę, że cała maszyna działa poprawnie – mówi Sarsa, wokalistka, autorka tekstów, kompozytorka, producentka w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Płyta nie jest przegadana. Teksty nie są pretensjonalne, płyną z serducha. Chcemy, żeby na nasze koncerty przychodzili fani muzyki metalowej, jak i starsi słuchacze lubiący twórczość Stana Borysa – mówią John Porter i Wojtek Mazolewski w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem na łamach najnowszego "Tygodnika Solidarność".
Jesteśmy szczerzy, w tym co robimy. Nie potrzebujemy zwrotu o 180 stopni. W większość kompozycje i pomysły na piosenki należą do Qinke. Jedziemy samochodem i nagle do głowy przychodzi jej pomysł na piosenkę i mówi, że musi coś stworzyć. Staramy się, żeby Łucja była odpowiedzialna za wszystko. Wkrótce będziemy występować z perkusistą. Ale fakt masz rację, nasze kompozycje uspokajają – mówi zespół Pomponika w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Już 13 września w kinach pojawi się „Piłsudski”. W tytułowej roli Borys Szyc, obok niego na ekranie zobaczymy Magdaleną Boczarską, Marię Dębską, Józefa Pawłowskiego i Jana Marczewskiego.
Chcieliśmy przekazać słuchaczom muzykę, którą się jaramy i której według nas trochę brakuje na polskiej scenie - większość podąża za trendami, my cały czas staramy się tworzyć muzykę, która nas ukształtowała, jednocześnie nadając jej nowego brzmienia. Nasz styl to styl nie do podrobienia – mówią Kriso i Gaca z duetu producenckiego Steel Banging w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
– Nie jest tak, że ja cały dzień leżę do góry brzuchem i czekam na koncert, żeby na godzinkę wyjść na scenę i pośpiewać. Ja od rana do nocy pracuję. Moje zaangażowanie nie pozwala mi pracować według jakichś limitów typu 8 godzin dziennie. Od rana jestem w jakimś projekcie i ten projekt staje się również częścią mojego życia prywatnego. Komponuję muzykę dla siebie lub dla innych artystów, piszę teksty, produkuję muzykę do filmów, robię próby z zespołem, prowadzę firmę Sarsa Music, zatrudniam sporo ludzi. To wymaga czasu na wszystko i wszystkich. Żeby na koniec wyjść z uśmiechem na twarzy do ludzi, muszę mieć spokojną głowę, że cała maszyna działa poprawnie – mówi Sarsa, wokalistka, autorka tekstów, kompozytorka, producentka w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Film Vegi można obejrzeć w kinach 4 września. W „Pitbullu” Patryk Vega zajął się policją, w „Botoksie” wziął pod lupę służbę zdrowia, a teraz postanowił skupić się na polskiej polityce. Co robią i jak zachowują się najważniejsi ludzie w kraju, kiedy gasną światła kamer i spadają maski?
Dzisiaj na platformach streamingowych pojawiła się pierwsza zapowiedź nowego albumu TOOLa „Fear Inoculum”. Tytułowy utwór sprawi, że napięcie oczekiwania na nadchodzące wielkimi krokami wydawnictwo jeszcze wzrośnie.
Rośnie w siłę obsada filmu „Psy 3. W imię zasad” w reżyserii i według scenariusza Władysława Pasikowskiego. Do ujawnionych dotychczas aktorów Bogusława Lindy, Cezarego Pazury i Marcina Dorocińskiego dołączyli Sebastian Fabijański i Tomasz Schuchardt. Tak opowiadają o swoim udziale w projekcie.
O.S.T.R. opublikował najnowszy teledysk "E.K.O." promujący jego najnowszą płytę "Instrukcja obsługi świrów"
Muzykę robimy od kilkunastu lat. Zawsze gdzieś wypłyniemy. Robimy to po swojemu. Nie poddajemy się. Jesteśmy wytrwali w swoich działaniach.
– Nigdy nie robiłem muzyki dla pieniędzy, to sprawia mi przyjemność. Starałem się kiedyś siedzieć w muzyce klasycznej i rozrywkowej. Żyłem z dnia na dzień. Były pieniądze, było fajnie. Nie było pieniędzy, też było fajnie. Najważniejsze było to, żeby móc usiąść w studiu i robić muzykę. Nic innego się nie liczyło. Tak jest do dzisiaj – mówi O.S.T.R., raper, autor tekstów, muzyk i producent, w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Chcemy, żeby każdy znalazł coś dla siebie w naszej muzyce. Każdy może interpretować nasze teksty na różne sposoby. Niech poczują naszą muzyką sercem i duszą – mówi zespół Set The Point w rozmowie z Bartoszem Boruciakiem.
Ryszarda Riedel zmarł 30 lipca 1994 w Chorzowie. Bezpośrednią przyczyną śmierci była niewydolność serca. Pogrzeb odbył się 3 sierpnia 1994 w Tychach na Wartogłowcu.
Zagorzałym fanom disco polo pewnie na receptory specjalnie nie zadziałamy i oczy nie wysuną im się na szypułkach, ale pozostali powinni mieć na czym ucho zawiesić – mówi Anna Klein, wokalistka zespołu The Moon.
Już 13 września w kinach pojawi się długo oczekiwany film Michała Rosy „Piłsudski”. Akcja filmu dzieje się w czasach, gdy odzyskanie niepodległości było misją niemal niemożliwą. Prezentujemy piosenkę, którą specjalnie do filmu napisał Ørganek i O.S.T.R. Posłuchaj wybuchowej mieszanki rocka i hip-hopu w piosence „To nie miało prawa się stać”.