Niemcom wolno. Germanizacja niemieckich mediów?
– Niemcy mają doskonałe wyczucie znaczenia mediów i kapitału medialnego na własnym rynku. Są w tym bardzo konsekwentni. Uważają, że nie można sobie pozwolić, by jakiś wielki kapitał medialny z zewnątrz wkroczył na teren Niemiec i rozgrywał własną politykę. W tym celu budują odpowiednie prawodawstwo – mówi dziennikowi medioznawca dr Hanna Karp.
Definicja mediów w nowych niemieckich przepisach jest bardzo szeroka. Mowa jest o „nadawaniu, telemediach i produktach drukowanych”. Nie wszystkich, ale tych, które „wywierają wpływ na kształtowanie opinii publicznej” i „odznaczają się wyjątkową aktualnością i wpływem”.
Źródło: Nasz Dziennik



![Karol Nawrocki będzie liderem prawicy? Polacy odpowiedzieli [SONDAŻ]](https://www.tysol.pl/imgcache/360x250/c/uploads/news/149833/1763713158f6927890a9ff7ca112ef0e.jpg)
