Fatalne wieści dla TVN i Polsatu. Opublikowano wyniki oglądalności rynku telewizyjnego
Bez wątpienia najpopularniejszą stacją telewizyjną w październiku 2022 r. był kanał pierwszy Telewizji Polskiej. Średni udział dobowy kanału wyniósł 8,44 proc. i zmniejszył się w stosunku do poprzedniego roku o 6,53 proc.
TVP2 na drugim miejscu. Fatalne wyniki TVN i Polsatu
Co ciekawe, z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2. Udział tej stacji telewizyjnej w analizowanym okresie wynosił 7,44 proc. (spadek o 2,23 proc.).
Dopiero na trzecim miejscu uplasował się TVN, stacja niewątpliwie mająca duże zakusy na to, by być liderem w powyższym zestawieniu. Udział redakcji z Wiertniczej wyniósł 7,44 proc., co oznacza spadek aż o 8,72 proc.
Czwarte miejsce zajął Polsat z 7,31 proc. udziału. Wynik tej stacji również poleciał mocno w dół, bo aż o 10,74 proc.
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 32,7 proc. w październiku 2021 r. do 30,62 proc. w październiku 2022 r.
– poinformowano.
Stacje informacyjne ze wzrostem
Ze stacji zajmujących się tematyką informacyjną najbardziej popularny jest TVN24, którego udział wynosi 5,65 proc., co stanowi wzrost o 12,33 proc.
Za TVN24 uplasowało się TVP Info, notując 4,77 proc. udziału (wzrost o 9,66 proc.).
Ze stacji newsowych z 13. na 10. miejsce awansował Polsat News. Udział tej stacji wynosi 1,78 proc. (wzrost o 20,27 proc.).
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat. Jeszcze nie dawno, za czasów Dworaka, Lufta i Brauna TVP stała na skraju bankructwa, a jej kanały zajmowały ostatnie miejsce wśród Big 4, często będąc nawet poza tym zestawieniem. Pralnia pieniędzy działała OK. https://t.co/9GvRktKEWF
— Jedziemy Dalej 🇵🇱 #WygrajmyPolskę (@JedziemyDalej) November 3, 2022