[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 


Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

POLECANE
z ostatniej chwili
Projekty Domów - Murator - rzetelna wiedza z Facebooka MURATORA

Facebook to cenne źródło informacji dla wielu użytkowników Internetu. W mediach społecznościowych można bowiem znaleźć sporo przydatnych rad, a także podzielić się wiedzą, doświadczeniami z innymi osobami, zmagającymi się z podobnymi dylematami. Inwestorzy planujący budowę domu chętnie poszukują wskazówek na fanpage’u MURATORA – twórcy najpopularniejszego w Polsce miesięcznika budowlanego. Jakie nowinki czekają na facebookowym profilu tej marki?

Burza w Tańcu z gwiazdami. Marcin Hakiel zabrał głos z ostatniej chwili
Burza w "Tańcu z gwiazdami". Marcin Hakiel zabrał głos

Aktualna edycja "Tańca z gwiazdami" budzi wiele emocji i kontrowersji. W show Polsatu do niedawna występowała celebrytka Dagmara Kaźmierska, której umiejętności taneczne pozostawiały wiele do życzenia. Pomimo niedociągnięć technicznych w tańcu i w rezultacie niskich ocen przechodziła dalej. Wszystko za sprawą głosów oddanych przez sympatyzujących z nią telewidzów.

Atak na Leonida Wołkowa. Litewska policja: Zatrzymani to polscy obywatele z ostatniej chwili
Atak na Leonida Wołkowa. Litewska policja: Zatrzymani to polscy obywatele

Dwie osoby zatrzymane w Polsce w sprawie ataku na Wołkowa to polscy obywatele – przekazała litewska policja.

Atak nożownika we Francji. Tragiczne informacje z ostatniej chwili
Atak nożownika we Francji. Tragiczne informacje

Zmarła 14-latka, która dostała ataku serca w wyniku ataku nożownika – poinformowała w piątek agencja AFP. Do ataku doszło w czwartek w okolicach szkoły w miejscowości Souffelweyersheim we wschodniej Francji.

Rodzice przeciwni pomysłowi Nowackiej. Minister odpowiada z ostatniej chwili
Rodzice przeciwni pomysłowi Nowackiej. Minister odpowiada

Od 1 kwietnia nauczyciele nie mogą zadawać prac domowych w klasach I–III. Mogą jedynie zlecać ćwiczenia usprawniające motorykę małą. Pomysł ten nie spodobał się wielu rodzicom, którzy są zdania, że nowe standardy przyczynią się do obniżenia poziomu wiedzy i zaangażowania wśród uczniów. Sytuacja wygląda podobnie w klasach IV–VIII, gdzie nauczyciel co prawda będzie mógł zadać uczniom pracę domową, jednak nie będzie ona obowiązkowa. Niezadowolonym rodzicom odpowiedziała minister Barbara Nowacka, która uważa, że brak prac domowych może pozytywnie wpłynąć na relacje rodzinne. 

Atak na Leonida Wołkowa. Prezydent Litwy ujawnia polski wątek z ostatniej chwili
Atak na Leonida Wołkowa. Prezydent Litwy ujawnia polski wątek

Prezydent Litwy Gitanas Nauseda poinformował w piątek, że w Polsce zatrzymano dwie osoby podejrzewane o atak na rosyjskiego opozycjonistę Leonida Wołkowa, dokonany 12 marca w Wilnie. Wypowiedź głowy państwa przytoczyła agencja BNS.

81 lat temu wybuchło powstanie w getcie warszawskim z ostatniej chwili
81 lat temu wybuchło powstanie w getcie warszawskim

19 kwietnia 1943 roku słabo uzbrojeni żydowscy bojownicy stanęli do nierównej walki z niemieckim oprawcą. Powstanie w getcie warszawskim było rozpaczliwą próbą przeciwstawienia się ostatniej fazie jego likwidacji, która była równoznaczna z wymordowaniem całej mieszkającej w nim ludności.

Nowe informacje ws. tragedii w Bydgoszczy: 15-latka miała zostać wepchnięta pod tramwaj z ostatniej chwili
Nowe informacje ws. tragedii w Bydgoszczy: 15-latka miała zostać wepchnięta pod tramwaj

W Bydgoszczy w wypadku na jednym z przystanków tramwajowych zginęła 15-letnia dziewczyna. Na tory miał ją wepchnąć jej rówieśnik.

Nowa afera szpiegowska w Niemczech z ostatniej chwili
Nowa afera szpiegowska w Niemczech

Niemiecka policja zatrzymała w środę w Bayreuth w Bawarii dwóch mężczyzn podejrzanych o agenturalne powiązania z Rosją. Mieli zbierać informacje dot. obiektów amerykańskiego wojska w Niemczech, planować wybuchy i podpalenia.

Sąd żąda utajnienia przez IPN danych agentów SB z ostatniej chwili
Sąd żąda utajnienia przez IPN danych agentów SB

Osoba uznana za tajnego współpracownika może domagać się weryfikacji opublikowanych o nim informacji – wynika z wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego, o którym pisze piątkowa „Rzeczpospolita”.

REKLAMA

[Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii

Koronawirus sparaliżował życie społeczne na całym świecie. Wszyscy odczuwamy codzienne trudy związane z pandemią. Również rzeczywistość gospodarcza zmienia się na naszych oczach. Czy są różnice w reakcjach i skutkach podejmowanych działań w sektorze spółdzielczym, gdy porównamy go z dużymi firmami komercyjnymi lub małymi firmami typu rodzinnego? Za wcześnie by wyciągać jednoznaczne wnioski choć bez wątpienia ważne jest dziś zachowanie społecznej solidarności w każdym obszarze.
 [Bądźmy razem] Oferta SKOK-ów atrakcyjna również w trakcie pandemii
/ pxhere.com/
Od wielu tygodni rząd apeluje do Polaków: zostańmy w domach! Myśląc o wspólnocie, nie można tych słów nie powtórzyć: zostańmy więc w domach! Jak na to wezwanie reagują instytucje finansowe? W jaki sposób SKOK-i funkcjonują w okresie pandemii? Zostanie w domu wcale nie musi oznaczać  zerwania kontaktu ze swoim SKOK-iem! W jaki sposób aktualnie funkcjonują Kasy, które tak bardzo opierają się na ideach wspólnotowości i solidarności? Zapytaliśmy o to w jednej z nich.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku od ponad 25 lat i mamy bogate doświadczenie w obsłudze swoich członków poprzez zróżnicowane kanały sprzedaży

– mówi nam Jarosław Dębowski, dyrektor departamentu operacyjnego Kasy Stefczyka.
 

Kasa świadczy swoim członkom możliwość zdalnej obsługi oraz zawierania umów na odległość –  w praktyce – we wszystkich aspektach działania instytucji finansowej. Wiedząc, jak ważne jest dziś zapewnienie bezpiecznego a zarazem nieskrępowanego dostępu do produktów finansowych, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy procesy zdalne, które pozwalają korzystać ze wszystkich usług. O naszych realizacjach i możliwościach informujemy konsumentów za pośrednictwem naszej strony internetowej. Aktualnie istnieje możliwość  podpisania umowy zdalnie oraz uruchomienia  bankowości elektronicznej z darmowymi przelewami, aplikowania o kartę płatniczą VISA, zarządzania swoimi depozytami oraz lokatami. Członek Kasy może także telefonicznie aplikować o pożyczkę, zdalnie dostarczyć dokumenty jak i elektronicznie zawrzeć umowę pożyczkową.  Wszystkie te procesy umożliwiają skorzystanie z usług Kasy w ciągu kilkudziesięciu minut.  

 

- Warto jeszcze powiedzieć – uzupełnia Dębowski - iż w marcu 2020 r. Kasa wdrożyła nową, łatwą w obsłudze, aplikację mobilną, która spotkała się z szeregiem pozytywnych opinii i zapewnia członkom Kasy możliwość zarządzania swoimi oszczędnościami na bieżąco. We współpracy z marką VISA, Kasa zwiększyła limit transakcji bezstykowych z 50 zł do 100 zł bez konieczności wprowadzania PIN celem potwierdzenia transakcji. Wszystkie nasze działania podejmujemy w trosce o zdrowie konsumentów i naszych pracowników.

 A co z tymi klientami, którzy preferują wizytę w oddziałach?

- Priorytetem obecnie jest zapewnienie dostępności usług finansowych przy minimalnym ryzyku. Dla klientów, którzy jednak wolą wizytę  w oddziałach, wdrożyliśmy procedury minimalizujące możliwość kontaktu klienta z pracownikiem: szyby oddzielające rozmówców, minimalne odległości, ograniczoną liczbę klientów w oddziale, specjalne godziny do obsługi osób powyżej 65 roku życia

– odpowiada nasz rozmówca. Trzeba tu dodać, że wymienione wyżej, podobne działania zastosowały także inne SKOK-i a wszystkie działania Kas, zarówno budujące procesy zdalne, jak i służące minimalizacji ryzyka w oddziałach,  są doceniane przez członków i przyczyniają się do zwiększenia ich satysfakcji i poczucia bezpieczeństwa. Doświadczenie na rynku finansowym i stabilność, połączone z umiejętnością dostosowania się do oczekiwań klientów w każdej sytuacji, owocuje zaufaniem – warto o tym pamiętać.

kos
Materiał powstał we współpracy z Kasą Krajową 
 



Oceń artykuł
Wczytuję ocenę...

 

Polecane
Emerytury
Stażowe