Dominika Chorosińska [dawniej Figurska] porównała dwie reklamy, anglojęzyczną i polską. Szok
Dominika Chorosińska, aktorka i dziennikarka porównała dwie reklamy koncernu motoryzacyjnego. Jedną angielskojęzyczną, a drugą skierowaną do polskiego odbiorcy. Na tej skierowanej na rynek polski widzimy tradycyjną rodzinę, w postaci mamy, taty i dziecka w małych samochodzie. Komentatorzy na Facebooku chwalą koncern za nieuleganie poprawności politycznej. Angielskojęzyczna przedstawia "rodzinę" w postaci dwóch panów, jednego o jasnej karnacji, drugiego ciemnej, z dzieckiem w małym samochodzie
- A oto reklama w Europie???????? i w Polsce. Proszę znaleźć różnicę... i pokazać znajomym! Dlatego tak bardzo potrzebujemy Komisji ds. Rodziny w Parlamencie Europejskim, aby nasze dzieci nie musiały niedługo oglądać podobnych obrazków w Polsce
- pisze Dominika Chorosińska
cyk
- Źródło: tysol.pl
- Data: 12.05.2019 02:37
- Tagi: , Dominika Chorosińska, Dominika Figurska, Volvo,