loading
Proszę czekać...
Polska sieć sklepów odniosła sukces na giełdzie. Biedronka pracowała na to pięć razy dłużej
Opublikowano dnia 21.04.2018 18:36
Kiedy rok temu sieć Dino weszła na giełdę jej wartość wynosiła 3,4 mld zł, obecnie jest warta 9,2 mld zł. Na taki wynik Biedronka pracowała 5 lat.

YT, print screen
To już więcej niż Orange Polska, a prawie tak dużo jak Alior Bank. Dino weszło dzięki temu do pierwszej dwudziestki największych spółek giełdowych i kto wie, czy nie znajdzie się w niedalekiej przyszłości w elitarnym gronie WIG20
- podaje portal Money.pl

W ciągu ubiegłego i bieżącego roku sieć otworzyła także 172 nowe sklepy i ma ich w sumie 800, czyli więcej niż Lidl.

Po rozmieszczeniu sklepów na mapie Polski widać wyraźnie, że są one ulokowane głównie w południowo-zachodniej części kraju, jest więc możliwa dalsza ekspancja na rodzimym terytorium. Co ciekawe, sieć nie jest budowana na zasadach franczyzy.

Jeśli chodzi o konkurencję z Biedronką, to statystyczny Dino przynosi mniejszy dochód niż w analogicznym okresie rozwoju zarabiała Biedronka i na to radzą zwrócić uwagę eksperci.


aj

źródło: money.pl, YT

Wydarzenia
więcej
Opinie
więcej
Najnowszy numer
Związek
więcej
Wideo gen. Komornicki: Rosjanie przygotowują się do wojny na dużą skalę
Blogi
avatar
Jerzy
Bukowski

Jerzy Bukowski: Bronię Fedora
Jako aktor z dużym stażem powinien wziąć pod uwagę moc i kontekst używanych słów oraz ich emocjonalne znaczenie.
avatar
poseł Janusz
Szewczak

J. Szewczak: Nadchodzi wojna kulturowa, a głupota i podłość zaczynają triumfować w życiu publicznym
Nierozumność, podłość, pogarda i kłamstwo stają się wyznacznikiem nowoczesności i współczesności. Destruktorzy polskiego państwa i polskich instytucji, niszczyciele wszelkich wartości ruszą teraz na prawdziwą wojnę z polskością, chrześcijaństwem, rozumnością, a nawet powagą.
avatar
Ryszard
Czarnecki

Ryszard Czarnecki: Powstanie Komisji Europejskiej może się opóźnić
Zapraszam do lektury zapisu radiowego wywiadu, jakiego udzieliłem z Brukseli Radiu WNET. Rozmowę ze mna przeprowadził prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich red. Krzysztof Skowroński.

Drogi Użytkowniku,

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem, przeglądanie Serwisu z otwartym komunikatem) bez zmian ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na:
• przetwarzanie danych osobowych przez Tysol Sp. z o.o. i naszych zaufanych partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć, niezależnie od zgód wyrażonych na pozostałe rodzaje przetwarzania danych. Dowiedz się więcej o zgodzie marketingowej w naszej Polityce prywatności / Cofnij zgodę.

• na zapisywanie plików cookies w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ten rodzaj plików cookies pozwala nam na dopasowanie treści dostępnych w Serwisie do Twoich preferencji, utrzymywania sesji po zalogowaniu oraz zapewnienia optymalnej funkcjonalności Serwisu. Więcej o plikach cookies i sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych dowiesz się w naszej Polityce prywatności.