Wiśniowski – polska marka z globalną wizją

Czy brama garażowa może budzić emocje? Jak najbardziej. Zaprezentowali to pracownicy firmy Wiśniowski, pokazując podczas warsztatów „Garaże pełne marzeń” mrożącą krew w żyłach próbę włamania do domu rodzinnego właśnie przez garaż – na szczęście zakończoną niepowodzeniem z uwagi na niezawodność oferowanego produktu.
Pokaz interaktywnego domu
Pokaz interaktywnego domu / fot. Wiśniowski

Co musisz wiedzieć:

  • Firma Wiśniowski należy do jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.
  • Zaczynała od skromnej manufaktury, by rozwinąć się w przedsiębiorstwo eksportujące produkty na cały świat.
  • Jej zakłady stolarskie w Wielogłowach to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk w Polsce.
  • Niedawno firma zorganizowała pokaz interaktywnego domu, zarządzanego za pośrednictwem aplikacji.

 

Inteligentny dom

Po scenie rodem z Jamesa Bonda (i rozgrywającej się przy muzyce z tego filmu) przyszła kolej na uspokojenie emocji i pokaz interaktywnego domu, którym możemy zarządzać zdalnie przy użyciu prostej aplikacji. Pracownicy firmy Wiśniowski zaprezentowali, w jaki sposób można bezpiecznie ułatwić dostęp do domu np. nastolatkowi, który zapomniał kluczy, babci, która przyszła zaopiekować się naszymi dziećmi, czy kurierowi, który nie zastał nas w domu, a przyniósł nam paczkę. Firma przewidziała także rozwiązania takie, jak zdalne zamykanie okiennic czy zmianę oświetlenia domu.

Firma Wiśniowski to przykład polskiej marki, która podbiła światowe rynki.

Powstała w 1989 roku z inicjatywy Andrzeja Wiśniowskiego, przekształcając się z lokalnej manufaktury w jednego z największych producentów bram, okien, drzwi i systemów ogrodzeniowych w Europie. Dziś jej produkty trafiają do 35 krajów świata – od Niemiec i Francji po Wielką Brytanię i Skandynawię.

Siedziba firmy znajduje się w Wielogłowach, nieopodal Gródka nad Dunajcem. Trudno wyobrazić sobie bardziej malownicze położenie miejsca pracy.

Zakłady w Wielogłowach to jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk stolarki budowlanej w Europie.

Ich powierzchnia odpowiada 56 boiskom piłkarskim. W pełni zautomatyzowane linie produkcyjne zwiększają efektywność i elastyczność produkcji.

Automatyzacja

Jak jednak zaznacza Tomasz Długopolski, dyrektor rozwoju technologicznego, „automatyzacja nie jest [dla firmy] celem samym w sobie”. – To narzędzie, które pozwala tworzyć produkty szybciej, precyzyjniej i w sposób bardziej ekologiczny. Łączymy nowoczesność z odpowiedzialnością – dodaje.

Fabryka faktycznie robi wrażenie. Jest ogromna, nowoczesna i wysoce zautomatyzowana.

Wiśniowski eksportuje swoje towary do ponad 30 krajów.

Wiśniowski dysponuje najdłuższą w Polsce linią technologiczną do produkcji paneli bram segmentowych (550 metrów) oraz jedną z najdłuższych linii do malowania proszkowego w Europie. Każdego dnia pokrywanych jest tam 47 kilometrów profili, a dzięki odzyskiwaniu 100% proszku produkcja jest ekologiczna.

 

Nowoczesność i jakość

Wiśniowski obsługuje klientów zarówno indywidualnych, jak i przemysłowych – fabryki, hotele, stadiony.

Marka jest znana nawet… w polskiej stacji badawczej w Zatoce Białego Niedźwiedzia na Spitsbergenie.

Produkty firmy Wiśniowski znajdziemy także w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, w porcie lotniczym w Pyrzowicach czy na stacji kolejki linowej nad Soliną. W kultowym krakowskim „Szkieletorze”, obecnie UNITY CENTER, zamontowano aż 326 sztuk drzwi Wiśniowskiego, ale jeszcze więcej ich będzie w budowanym wciąż hotelu Gołębiewski. Marka jest obecna również w fabryce Volkswagena we Wrześni, salonach Mercedesa, a nawet w porcie Tallin w Estonii.

Firma Wiśniowski to pozytywny przykład sukcesu polskiej przedsiębiorczości.

Marka, która zaczęła od niewielkiego warsztatu, stała się symbolem wysokiej jakości docenianym na całym świecie. Warto zaznaczyć, że firma nie spoczywa na laurach i nie odcina kuponów od osiągniętego już bez wątpienia sukcesu, ale stale się rozwija. Jej pracownicy śledzą najnowsze trendy i wychodzą naprzeciw potrzebom klientów.

Badanie potrzeb

– Nowe technologie pozwalają nam lepiej zrozumieć potrzeby klientów i reagować szybciej niż kiedykolwiek. Dzięki nim jesteśmy w stanie tworzyć produkty pod indywidualne potrzeby, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość i pełne wsparcie na każdym etapie współpracy – od pierwszego kontaktu przez konfigurację produktu aż po serwis posprzedażowy – podkreśla Rafał Kocemba, dyrektor zarządzający sprzedażą na terenie Polski, Słowacji i Czech.
Wiśniowski jako pierwszy w branży uruchomił także własny sklep internetowy, dzięki któremu skutecznie obsługuje klientów na całym świecie.

 

Liczby, które mówią same za siebie:

  • ponad 1,5 mln sprzedanych bram w historii firmy,
  • ponad 2,5 tys. punktów partnerskich na całym świecie,
  • ponad 400 000 m2 powierzchni firmy, w tym 270 tys. m2 powierzchni fabryki i 2000 m2 centrum konferencyjno-szkoleniowego,
  • ogrodzenia produkowane przez firmę w ciągu roku mogłyby połączyć Londyn z Nowym Jorkiem,
  • flota 90 samochodów ciężarowych pokonuje rocznie 10 mln km.

 

POLECANE
FIFA odsłania karty. Oto możliwi przeciwnicy biało-czerwonych z ostatniej chwili
FIFA odsłania karty. Oto możliwi przeciwnicy biało-czerwonych

Piłkarska reprezentacja Polski, w przypadku awansu z baraży do mistrzostw świata, rozegra pierwszy mecz mundialu 15 czerwca z Tunezją w Guadalupe/Monterrey w Meksyku. Pięć dni później czeka w Houston Holandia, a 26 czerwca w Arlington/Dallas - Japonia.

Znana polska piosenkarka w żałobie. Przekazała smutne wieści Wiadomości
Znana polska piosenkarka w żałobie. Przekazała smutne wieści

Małgorzata Ostrowska poinformowała o śmierci swojego męża, Jacka Gulczyńskiego. Artystka przekazała tę wiadomość w poruszającym wpisie na Instagramie. Kilka dni wcześniej opowiadała, że jej małżonek przebywa w poznańskim Hospicjum Palium.

Sezon grzewczy znowu zbiera żniwo. Strażacy apelują Wiadomości
Sezon grzewczy znowu zbiera żniwo. Strażacy apelują

Od 1 października do 5 grudnia strażacy odnotowali ponad 5 tys. pożarów w budynkach mieszkalnych, w wyniku których zmarły 82 osoby - przekazał w sobotę rzecznik prasowy komendanta głównego PSP st. bryg. Karol Kierzkowski. Strażacy apelują o stosowanie czujek dymu i czadu w domach.

Nowa strategia USA to przełom. Polska przed geopolitycznym testem tylko u nas
Nowa strategia USA to przełom. Polska przed geopolitycznym testem

Nowa strategia bezpieczeństwa USA to geopolityczny wstrząs, który zmienia układ sił na świecie. Waszyngton przenosi uwagę z Europy na Azję, a Polska dostaje wyraźny sygnał: możemy być ważnym elementem geopolitycznej układanki, ale czas samodzielnie zadbać o własne bezpieczeństwo.

Chaos na lotnisku w Wilnie. Rząd szykuje stan wyjątkowy Wiadomości
Chaos na lotnisku w Wilnie. Rząd szykuje stan wyjątkowy

Władze lotniska w Wilnie poinformowały w sobotę po południu o tymczasowym wstrzymaniu ruchu samolotów po wykryciu balonów przemytniczych nadlatujących z Białorusi. To kolejny taki incydent w ostatnich tygodniach.

Świąteczne zakupy w sieci. Policja radzi, na co uważać Wiadomości
Świąteczne zakupy w sieci. Policja radzi, na co uważać

Wraz z początkiem grudnia Polacy ruszyli na poszukiwania prezentów. Coraz więcej tych zakupów odbywa się w internecie, dlatego policja przypomina o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. Wystarczy chwila nieuwagi, a możemy stracić pieniądze.

Nalot ABW na Profeto. Mec. Wąsowski: Mój mandant dostał zawału serca z ostatniej chwili
Nalot ABW na Profeto. Mec. Wąsowski: Mój mandant dostał zawału serca

Chodzi o pana Dariusza, dostawcę sprzętu do Fundacji Profeto, wobec którego ABW podjęło czynności bez udziału adwokata. W trakcie tych czynności pan Dariusz doznał zawału serca.

Wymagający konkurs w Wiśle. Jeden z biało-czerwonych uratował honor Wiadomości
Wymagający konkurs w Wiśle. Jeden z biało-czerwonych uratował honor

Sobotni konkurs Pucharu Świata w Wiśle ponownie okazał się trudny dla reprezentacji Polski. Po piątkowych kwalifikacjach, w których odpadło aż pięciu naszych zawodników, w konkursie wystartowało tylko pięciu biało-czerwonych. Najlepszym z nich był Piotr Żyła, który zajął 14. miejsce - to jego najlepszy wynik w tym sezonie.

Leżałam na ziemi i płakałam. Szczere wyznanie uczestniczki TzG Wiadomości
"Leżałam na ziemi i płakałam". Szczere wyznanie uczestniczki "TzG"

Decyzja Agnieszki Kaczorowskiej o odejściu z „Tańca z gwiazdami” wywołała szerokie poruszenie wśród fanów programu. Choć informację przekazała w emocjonalnym wpisie na Instagramie, dopiero teraz opowiedziała, co naprawdę działo się w ostatnich miesiącach.

Mgła i mżawka przez cały weekend. IMGW ostrzega Wiadomości
Mgła i mżawka przez cały weekend. IMGW ostrzega

Przez weekend będzie pochmurnie, ze słabymi opadami deszczu lub mżawki, cały czas będą utrzymywać się mgły - poinformował PAP synoptyk Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Michał Kowalczuk.

REKLAMA

Wiśniowski – polska marka z globalną wizją

Czy brama garażowa może budzić emocje? Jak najbardziej. Zaprezentowali to pracownicy firmy Wiśniowski, pokazując podczas warsztatów „Garaże pełne marzeń” mrożącą krew w żyłach próbę włamania do domu rodzinnego właśnie przez garaż – na szczęście zakończoną niepowodzeniem z uwagi na niezawodność oferowanego produktu.
Pokaz interaktywnego domu
Pokaz interaktywnego domu / fot. Wiśniowski

Co musisz wiedzieć:

  • Firma Wiśniowski należy do jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.
  • Zaczynała od skromnej manufaktury, by rozwinąć się w przedsiębiorstwo eksportujące produkty na cały świat.
  • Jej zakłady stolarskie w Wielogłowach to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk w Polsce.
  • Niedawno firma zorganizowała pokaz interaktywnego domu, zarządzanego za pośrednictwem aplikacji.

 

Inteligentny dom

Po scenie rodem z Jamesa Bonda (i rozgrywającej się przy muzyce z tego filmu) przyszła kolej na uspokojenie emocji i pokaz interaktywnego domu, którym możemy zarządzać zdalnie przy użyciu prostej aplikacji. Pracownicy firmy Wiśniowski zaprezentowali, w jaki sposób można bezpiecznie ułatwić dostęp do domu np. nastolatkowi, który zapomniał kluczy, babci, która przyszła zaopiekować się naszymi dziećmi, czy kurierowi, który nie zastał nas w domu, a przyniósł nam paczkę. Firma przewidziała także rozwiązania takie, jak zdalne zamykanie okiennic czy zmianę oświetlenia domu.

Firma Wiśniowski to przykład polskiej marki, która podbiła światowe rynki.

Powstała w 1989 roku z inicjatywy Andrzeja Wiśniowskiego, przekształcając się z lokalnej manufaktury w jednego z największych producentów bram, okien, drzwi i systemów ogrodzeniowych w Europie. Dziś jej produkty trafiają do 35 krajów świata – od Niemiec i Francji po Wielką Brytanię i Skandynawię.

Siedziba firmy znajduje się w Wielogłowach, nieopodal Gródka nad Dunajcem. Trudno wyobrazić sobie bardziej malownicze położenie miejsca pracy.

Zakłady w Wielogłowach to jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk stolarki budowlanej w Europie.

Ich powierzchnia odpowiada 56 boiskom piłkarskim. W pełni zautomatyzowane linie produkcyjne zwiększają efektywność i elastyczność produkcji.

Automatyzacja

Jak jednak zaznacza Tomasz Długopolski, dyrektor rozwoju technologicznego, „automatyzacja nie jest [dla firmy] celem samym w sobie”. – To narzędzie, które pozwala tworzyć produkty szybciej, precyzyjniej i w sposób bardziej ekologiczny. Łączymy nowoczesność z odpowiedzialnością – dodaje.

Fabryka faktycznie robi wrażenie. Jest ogromna, nowoczesna i wysoce zautomatyzowana.

Wiśniowski eksportuje swoje towary do ponad 30 krajów.

Wiśniowski dysponuje najdłuższą w Polsce linią technologiczną do produkcji paneli bram segmentowych (550 metrów) oraz jedną z najdłuższych linii do malowania proszkowego w Europie. Każdego dnia pokrywanych jest tam 47 kilometrów profili, a dzięki odzyskiwaniu 100% proszku produkcja jest ekologiczna.

 

Nowoczesność i jakość

Wiśniowski obsługuje klientów zarówno indywidualnych, jak i przemysłowych – fabryki, hotele, stadiony.

Marka jest znana nawet… w polskiej stacji badawczej w Zatoce Białego Niedźwiedzia na Spitsbergenie.

Produkty firmy Wiśniowski znajdziemy także w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, w porcie lotniczym w Pyrzowicach czy na stacji kolejki linowej nad Soliną. W kultowym krakowskim „Szkieletorze”, obecnie UNITY CENTER, zamontowano aż 326 sztuk drzwi Wiśniowskiego, ale jeszcze więcej ich będzie w budowanym wciąż hotelu Gołębiewski. Marka jest obecna również w fabryce Volkswagena we Wrześni, salonach Mercedesa, a nawet w porcie Tallin w Estonii.

Firma Wiśniowski to pozytywny przykład sukcesu polskiej przedsiębiorczości.

Marka, która zaczęła od niewielkiego warsztatu, stała się symbolem wysokiej jakości docenianym na całym świecie. Warto zaznaczyć, że firma nie spoczywa na laurach i nie odcina kuponów od osiągniętego już bez wątpienia sukcesu, ale stale się rozwija. Jej pracownicy śledzą najnowsze trendy i wychodzą naprzeciw potrzebom klientów.

Badanie potrzeb

– Nowe technologie pozwalają nam lepiej zrozumieć potrzeby klientów i reagować szybciej niż kiedykolwiek. Dzięki nim jesteśmy w stanie tworzyć produkty pod indywidualne potrzeby, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość i pełne wsparcie na każdym etapie współpracy – od pierwszego kontaktu przez konfigurację produktu aż po serwis posprzedażowy – podkreśla Rafał Kocemba, dyrektor zarządzający sprzedażą na terenie Polski, Słowacji i Czech.
Wiśniowski jako pierwszy w branży uruchomił także własny sklep internetowy, dzięki któremu skutecznie obsługuje klientów na całym świecie.

 

Liczby, które mówią same za siebie:

  • ponad 1,5 mln sprzedanych bram w historii firmy,
  • ponad 2,5 tys. punktów partnerskich na całym świecie,
  • ponad 400 000 m2 powierzchni firmy, w tym 270 tys. m2 powierzchni fabryki i 2000 m2 centrum konferencyjno-szkoleniowego,
  • ogrodzenia produkowane przez firmę w ciągu roku mogłyby połączyć Londyn z Nowym Jorkiem,
  • flota 90 samochodów ciężarowych pokonuje rocznie 10 mln km.


 

Polecane